Hotel San Marino Plaza

Hotel San Marino Plaza

7,4

17 reviews over Hotel San Marino Plaza in het Nederlands

fijn all-in hotel en goed eten en drinken

pgmja
23-8-2011

gezellige omgeving en vriendelijk personeel savonds genoeg animatie

Gereisd met partner in februari 2005

low budget all-in

Peter
22-7-2010

destijds voor een waanzinnig lage prijs een weekje hier verbleven. all-in eten was redelijk, aantal keren uit eten geweest voor de afwisseling. ligging aan het strand op loopafstand van het echte centrum is super!

Gereisd met vrienden in januari 2003

ligging goed hotel slecht

Ronny Evers
7-2-2010

Net terug uit San Marino Hotel. 9 jr geleden zijn we hier ook geweest en toen was het vele malen beter. Het eten was erg slecht.We hadden all in geboekt maar hebben alle dagen buiten de deur gegeten wat veel beter is en helemaal niet duur.Ik zou zeker GEEN ALL IN advieseren.Onze kamer had geen fatsoenlijke badkamer.Een wastafel in de kamer en daarnaast het toilet en een douchruimte,en dat noemen ze dan een junior suitte.Is gewoon een grote kamer!ER zijn geen zitjes waar je kunt gaan zitten dus met regen kun je nergens gezellig een drankje doen.Er staan alleen maar ligbedden.All inclusive was tot 22.00 uur maar om 19.00 uur ging de bar al dicht. Ik zou dit hotel ABSOLUUT NIET advieseren maar naar het naast gelegen LOS ARCOS gaan.Je betaald iets meer maar het is daar ook veel beter voor elkaar.

Gereisd met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig!!

Debby Pronk
25-2-2009

Wij zijn al 3 x in hotel San Marino Playa geweest. Hotel heeft een geweldige ligging aan het strand en in het centrum van Puerto Vallarta. Personeel is bijzonder vriendelijk.Eten is goed maar het is ook bijzonder gezellig in de omliggende restaurantjes.Kortom een echte aanrader.

Familie Pronk

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009
2008

prima hotel direct aan het strand en centrum

Mike en Yvonne van Baren
6-11-2008

nogmaals prima hotel alleen dat bandje wat een ramp was dat en dan denk je alles gehad te hebben NIET dus nemen ze ook nog een keer hun zoon mee die kon echt helemaal niks en dan bedoel ik niet zingen en niet drummen

Gereisd met partner in oktober 2008

Kamer waar we eerst in zaten (1ste nacht) was zeer slecht, na een klacht bij de receptie werden we overgezet naar een nieuwe kamer, deze was 100% beter en verder geen klachten meer gehad

Gereisd met partner in mei 2008

2007

Gisteren terug gekomen in Nederland na 12 dgn te hebben verbleven in dit hotel. Hotel is eenvoudig, maar goed. De kamers zijn goed, muziek vaak te hard en helaas geen entertainment (ook niet tijdens Oud- en Nieuw helaas!). Wij hadden All Inclusive genomen voor 17 euro p.p.p.d. Dit is perfect. Het ontbijt en lunch namen we in het hotel en 's avonds gingen we vaak iets eten in het oude centrum. Het eten is echt goed en voldoende variatie (in tegenstelling tot wat anderen zeggen). En als je het ontbijt en een aantal drankjes bij het zwembad en strand neemt heb je die 17 euro er zo uit. Verder perfecte ligging en de bediening is heel vriendelijk. Kamers heel netjes en bedden iedere dag verschoond! Zou zo weer terug willen. Puerto Vallarta is in een woord geweldig!!!!!!!!!!

Gereisd anders in januari 2007
2005

in april 2004 geweest

Jan Willem
16-11-2005

in april 2004 geweest. Eenvoudig maar zeker toereikend hotel op prachtige lokatie in Puerto Vallarta. - eenvoudige doch ruime en schone kamers, goed werkend sanitair. - prima ligstoelen + handdoekenservice, muziek bij zwembad soms te hard - ons verblijf was op basis van logies. Volop goede ontbijtmogelijkheden rond het hotel, o.a. schuin tegenover de ingang in zaakje van canadese dame. Vraag haar tips, bijvoorbeeld over goede restaurants. - volop uitstekende eetgelegenheid vlak bij het hotel en elders in de stad - lokatie in het oude (=gezellig(st)e) deel van puerto vallarta pal aan de pier is top!

Gereisd anders in november 2005

Ben hier nu 2 maal geweest

Lizzy & Dave
19-6-2005

Ben hier nu 2 maal geweest. In 1 woord een goed hotel voor een redelijke prijs. Neem enkel logies en ga gezellig bij de andere restaurantjes ontbijten, lunchen en eten. Boek je excursies enkel bij de mensen die volledig in het wit gekleed zijn, zij hebben namelijk een verguning en alle excursies die we hbben geboekt waren perfect!

Gereisd anders in juni 2005

In augustus 2003 zijn wij hier geweest

Shanna en Björn
23-1-2005

In augustus 2003 zijn wij hier geweest. Heerlijke vakantie gehad in een prima hotel. Wij hadden all inclusive, erg makkelijk, maar het eten is weinig gevarieerd, dus misschien toch beter logies/ontbijt? Toen wij er waren weinig animatie, maar dat kwam zeker door de geringe aanwezigheid van de toeristen. Je loopt zo naar het "centrum" en het strand ligt aan het hotel. Handdoekenservice is perfect. Nadelig is dat de bar om 22:00 uur sluit, dus daarna "moet" je de stad in of de boulevard op. Excursies zeker boeken, maar ding af!!!

Gereisd anders in januari 2005

We hebben een aantal aanbieders voor San Marino Plaza voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel San Marino Plaza in Puerto Vallarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel San Marino Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.