Hotel Playa Los Arcos

• Animatie

76 reviews over Hotel Playa Los Arcos

• 2019
    7Justin20-04-2019

Aanrader voor zon zee en strand

Prima hotel. De kamer was schoon. Vriendelijke personeel. Het ontbijt matig en duur, wij hadden gelukkig alleen loge geboekt. Diner in verhouding bij andere restaurants vrij duur. Voor een bedje op t strand moet je vroeg (06.00 u.) je bed uit om een plekje te bemachtigen. Rondom het hotel genoeg restaurantjes waar je goed kan eten.

• 8Frank van Lierop15-04-2019

voor herhaling vatbaar

Playa Los Arcos is een leuk hotel, de kamers zijn ietwat gedateerd maar voldoen uitstekend. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam (zeker wanneer ze een kleine fooi ontvangen). De ligging is goed, direct aan het eigen strand en tevens direct nabij het centrum. Het eten is er goed maar ik zou toch adviseren om er geen all-in te boeken, er zijn zoveel goeie restaurantjes in de buurt die ook nog eens goedkoper zijn.

• 7Justin06-04-2019

Aanrader voor een zon, zee en strandvakantie

De kamer waar wij in zaten was duidelijk verouderd. Maar wel compleet en schoon (op het zeefje na). Ze willen duurzaam zijn, maar elke gebruikte handdoek wordt na een dag meteen vernieuwd, naar mijn mening niet nodig en het is zeker niet duurzaam. Het personeel is beleefd. Ze willen je graag helpen, maar alleen voor een fooitje. Geen fooitje? Verwacht dan ook geen extra’s of hulp met de koffers. Ontbijt is zeer af te raden. Als je een plekje op de voorste rij bij het strand wil hebben, ga dan op tijd (tussen 06.00-07.00 uur) je bed uit om een plek te reserveren. Bepaal je ruimte met twee of meer tafeltjes en leg daar je handdoek of een boek oid op. Als je niet gestoord wil worden tijdens je baksessie op het strand, dan moet je hier niet heen gaan. De verkopers gaan elke dag iedereen langs, ze spreken je ook meerdere keren aan of je iets wilt kopen. Als je nee zegt en hen bedankt, dan zullen ze niet aandringen.

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Jolanda02-02-2019

Voor de rest: super!

Badkamer is klein, maar wel schoon. Een douchegordijn met daarover heen Mexicaanse tierelantijntjes. Ik vind het te benauwend....

Gereisd met partner in januari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    10Esther drost07-11-2018

Onvergetelijk

Dat deze plek is heel mooi authentiek en de bevolking is heel behulpzaam en vriendelijk. En heel relaxt ,hier kennen ze weinig stress, zoals ze zeggen manjana majana.en wat een aanrader is de dolfijnen en walvissen . Wij hebben met dolfijnen gezwommen dat was super.en de lokale eettentjes zijn zeer goed. Voor elk wat wils. Wij vinden dit een super plek voor vakantie. Wij zouden graag nog een keer er heen willen ook voor mijn zoon , want ik heb hem beloofd dat wij ooit hier weer naar toe gaan en dan met de dolfijnen te zwemmen.Omdat met dolfijnen zwemmen iets heel bijzonders is , het is adembenemend om ze van dichtbij mee te mogen maken. Al met al is deze plek voor ons top.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8erik29-06-2018

super

Alles dichtbij strand voor de deur bars en restaurants ook

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Nathalie10-05-2018

Hotel met vriendelijk personeel, perfecte ligging!

Jammer dat er zoveel slechte recensies zijn over dit hotel. We hebben het super gehad hier! Erg vriendelijk personeel, niets is teveel gevraagd. Ze hebben ons geholpen met excursies boeken, als je een taxi (die overigens heel goedkoop zijn) nodig hebt staan ze klaar. De kamers zijn iedere dag weer schoon, het zwembad is perfect (tot 22.00 uur kan je zwemmen) en je zit direct aan het strand, wat wil je nog meer!! Ook zijn we heel blij dat we het ontbijt bijgeboekt hebben bij aankomst. Dit is heel goed geregeld en iedere ochtend live muziek. Het dineren bij restaurantjes om de hoek is ook prima en goedkoop!

Er zijn natuurlijk minpuntjes, dat heb je overal. Bij onze hotelkamer was dat de douche. Deze had misschien iets beter gekund. Ook is er wel wat overlast van buiten, echter hebben wij ons hier niet aan gestoord.

Een top vakantie hebben wij gehad in Playa Los Arcos!

Gereisd met partner in mei 2018

• 6Henriëtte02-03-2018

Geen aanrader

De ligging in het centrum en aan het strand is prima, maar het is vreselijk gehorig. Bij aankomst eerst, net als vele anderen, in een soort bezemkast gestopt van 6m2, zonder balkon (ook al staat er op het voucher duidelijk kamer met balkon). Daarna kamer met zeezicht, veel ruimer, alleen 's avonds ontdekten we dat het een connecting room was. Je kunt de buren horen praten, hoesten en andere ongewenste luiden horen maken. Vanaf 20.00 uur begint het lawaai van alle kanten. Aan de strandkant de goedkope, muzikale animatie van het hotel die tot 23.30 uur aanhoudt en je in alle kamers hoort. Onze kamer lag tevens aan de straat met lawaaierige bars met dreunende muziek. In dit hotel zitten vnl gepensioneerde Amerikanen, die strand- en zwembadstoelen de hele dag reserveren met handdoeken om er maar 2 uur op te zitten, heel irritant. Ontbijtbuffet zeer karig, niet bijboeken. Ik zou dit hotel niet aanbelen.

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

9Sabine12-03-2017

Wat een geweldige bestemming is puerto vallarta,komen hier al 20 jaar, veel gezien van de wereld,maar puerto vallarta is echt nummer 1 voor ons. Super vriendelijke mensen, heel veilig en schoon.en niet te vergeten de geweldige restaurants hier, niet alleen Mexicaans ,maar de hele wereldkeuken kun je hier eten. Zeer betaalbaar.en echt een super sfeervol. Los arcos hotel is drie sterren, maar wel een vijf sterren locatie,achter het hotel het gezellige strand,waar van alles te zien is.heel levendig. En voor het hotel,het gezellige sfeervolle uitgaan . En de gezellige straatjes en pleintjes ,en terasjes ,Mexico is het Spanje van de Canadezen en de Amerikanen.dus beste reistijd van oktober tot en met juni, gegarandeerd zon. Heel blij dat touroperator deze bestemming weer terug heeft in zijn pakket ,en dat we daar nog heel lang van mogen genieten. En ga vooral niet all in hier, zonde,buiten eten is veel gezelliger ❤️🍤🍷☀️☀️🌵🌵🍉❤️

Gereisd met partner in maart 2017

• 7Henny en Netty07-03-2012

mooie ligging

kamers; bij aankomst de 1 e nacht ook in een beschimmelde kamer gezet, zonder ventilatie en gallerij als balkon. Daarna mooie kamer met ligbedden op 1 e verdieping a d zwembad zijde ( geen bijbetaling) Eten: ontbijt en lunch ok, buffet 's avonds lauw, fantasieloos en slechte presentatie. Coupons voor a la carte in restaurant: ok Strand:Prima, ligbedden wel tijdig neer laten zetten met parasol gratis ( fooitje voor de standmannen) Ligging: prima, direct a h strand en midden in het oude stadsdeel.

Laatste rechtstreekse vlucht, voorlopig naar Puerto Vallarta ( wel lange zit )

Gereisd met partner in februari 2012

Hotel Playa Los Arcos info