Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag27°18°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Puerto Vallarta voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Melia Puerto Vallarta in het Nederlands

redelijk

leonhamers
17-8-2011

had me er meer van voorgesteld, kamers ruim maar iets verouderd, eten redelijk, ligging direct aan strand

Gereisd met partner in mei 2008

Mooi Hotel, direct aan zee voor een schappelijke prijs. Eten was uitstekend en altijd wel iets voor je bij. Ook de A la Carte restaurants waren goed. Puerto Vallarta is 100x gezelliger dan bijv. Cancun. Busstation was vlakbij, maar ook lopend kun je veel bezichtigen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2005
2005

Prima hotel! Erg groot, en erge luxe! Dit hotel is zeker zijn geld waard, ik raad het ook iedereen aan om hier heen te gaan! Het eten was ook lekker (is me verteld), aangezien ik echt niets lust ;) het enigste wat ik lust is hollandse eten ;) Maar echt mooi hotel hoor! Mischien een beetje irritant de papagaaien bij de receptie :P die brullen erover, maar echt waar, je zult er geen spijt van krijgen!

Gereisd anders in juni 2005

2004

Mooi Hotel

Erik de Beer
7-11-2004

Mooi Hotel. Kamer prima. Jammer van dat kleine strand. Lange rijen bij het ontbijt en diner. Ook lange rijen bij het reserveren voor het zo genoemde specialiteiten restaurant. Bufet voor het avondeten Slecht. ontbijt en lunch goed. Bij de bar in het Hotel slechts 3 mensen personeel op een volle bak. dus weer zeer lange wachttijden. Klacht aan Arke gemeld. deed hier niets mee.

Gereisd anders in Sun Nov 07 2004 20:13:46 GMT+0000 (UTC)

ben hier in 2001 geweest

liz
22-9-2004

ben hier in 2001 geweest.heb het heel goed naar mijn zin gehad.Eten was goed,vriendelijke mensen,gode busverbinding naar de stad......ik vind dit hotel een aanrader.

Gereisd anders in Wed Sep 22 2004 13:37:26 GMT+0000 (UTC)

Hallo, wij zijn in December 2002 geweest, en het is ons prima bevallen. We zijn er naar toe gegaan met het idee ,even een weekje er tussenuit. En daar is dit hotel prima geschikt voor.Het was er erg schoon en de bediening liep werkelijk de benen uit zijn lijf. En ja het klopt er zijn geen terrasjes, maar dat komt door het klimaat. Mischien slim om van tevoren wat info te verzamelen over de bestemming, klimaat,regenseizoen enz dat voorkomt ergenis achteraf.Het reisbureau kan je goed advies geven. Ik spreek uit ervaring ik werk er namelijk zelf. Het hotel is echt een aanrader!!

Gereisd anders in juli 2004

Prima hotel gelegen in het jachthaven gebied maar zonder A

Rob en Geeke Kamminga
4-7-2004

Prima hotel gelegen in het jachthaven gebied maar zonder uitzicht erop. Wel hebben álle kamers zeezicht. Het eten is prima. Ontbijt prima verzorgd met als de lunch en het diner in buffetvorm met voldoende keuzes en afwisseling (Mexicaans en Amerikaans). A la carte restaurants aanwezig waar je twee keer gebruik van mag maken en dat is zo nog beter. Prima kamers, goeie service maar laat je niet verleiden door de time share verkopers (als ze weten dat je uit NL komt laten ze je met rust). Meer tours door de regio via www.vallarta4fun.tk : helemaal goed met prive nederlandse gids!

Gereisd anders in juli 2004

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Puerto Vallarta in Puerto Vallarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Puerto Vallarta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.