Hotel Mayan Palace Puerto Vallarta

1 review over Hotel Mayan Palace Puerto Vallarta in het Nederlands

Geweldig resort bij de Marina (jachthaven)

Charl Royen
1-2-2009

Waar zal ik beginnen? Ligging, buiten het centrum, aan de (jacht)haven, centrum goed te belopen. Kamers: mooi en verzorgd, zeker de apartementen (die zijn voor timeshare eigenaars) eten: naast a la carte (probeer de kreeft - je kunt hier perfect uitvinden hoe je kreeft eigenlijk het lekkerst vind, ook buffet-vorm - wat een overdaad ! Ook tijdens het ontbijt - iemand bakt pannekoeken en wafels, iemand anders verse tortilla's en ommelet: je weet niet wat je ziet ! Het prive strand is perfect de zwembaden ook. What's the catch? Laat je niet verleiden tot gratis ontbijt etc door de timeshare verkopers... handige, aardige, amerikaanse, commissie gedreven jongens en meiden. Je hoeft niet - dus doe het niet ! Jammer dat vliegen vanuit NL zo moeizaam gaat tegenwoordig. Wij zijn er 3 keer geweest !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mayan Palace Puerto Vallarta in Puerto Vallarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mayan Palace Puerto Vallarta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.