Hotel Mayan Palace Puerto Vallarta

2 reviews over Hotel Mayan Palace Puerto Vallarta in het Nederlands

Je suis allée au Mayan Palace en avril 2009. C'était mon deuxième séjour dans cet hôtel. Tout est parfait: bien situé, beaucoup d'espace, jardins magnifiques, immense piscine, appartements vastes et très propres, lieux communs très bien entretenus, service excellent partout, personnel aimable, nourriture EXCELLENTE. Si on considère que le buffet du déjeuner comporte tout ce qu'on peut imaginer, le prix est abordable. Pour dîner, les plats varient entre 10 et 15$US environ. Pour souper, le restaurant du Grand Mayan est exceptionnel. Une table d'hôte pour 2 personnes avec bouteille de vin et service coûte environ 130$US mais peut compétitionner avec les bons restaurants de Québec. Ça demeure quand même très cher pour le Mexique mais la qualité de la nourriture satisfait les plus difficiles. Un truc: acheter le plan repas fait économiser pour les soupers. Bien que tout soit presque parfait, ce complexe effectue constamment des rénovations et est à l'écoute des clients. A1

Geweldig resort bij de Marina (jachthaven)

Charl Royen
1-2-2009

Waar zal ik beginnen? Ligging, buiten het centrum, aan de (jacht)haven, centrum goed te belopen. Kamers: mooi en verzorgd, zeker de apartementen (die zijn voor timeshare eigenaars) eten: naast a la carte (probeer de kreeft - je kunt hier perfect uitvinden hoe je kreeft eigenlijk het lekkerst vind, ook buffet-vorm - wat een overdaad ! Ook tijdens het ontbijt - iemand bakt pannekoeken en wafels, iemand anders verse tortilla's en ommelet: je weet niet wat je ziet ! Het prive strand is perfect de zwembaden ook. What's the catch? Laat je niet verleiden tot gratis ontbijt etc door de timeshare verkopers... handige, aardige, amerikaanse, commissie gedreven jongens en meiden. Je hoeft niet - dus doe het niet ! Jammer dat vliegen vanuit NL zo moeizaam gaat tegenwoordig. Wij zijn er 3 keer geweest !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mayan Palace Puerto Vallarta in Puerto Vallarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mayan Palace Puerto Vallarta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mayan Palace Puerto Vallarta scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.