Hotel Marriott Casa Magna *****

Hotel Marriott Casa Magna *****

Hotel Marriott Casa Magna
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Casa Magna voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Marriott Casa Magna in het Nederlands

super mooi en romantisch

Bjorn, 5-7-2011

heerlijk relaxen hier. mooie plaats en top mensen. ga ook excursies doen!!

Johan, 1-6-2011

Toen ik in de jaren 90 in betreffende hotel verbleef was het gloednieuw en de haven was in aanbouw.

Groot imposant hotel met een mooi zwembad, echter de kamers zijn wel ruim maar het is er supergehorig. Verder veel mexicanen in het hotel en dat is echt een ramp. Ze maken er een rotzooi van overal modder door het hotel, veel lawaai tot dien in de nacht etc. De eetzaal heeft als het druk is in het hotel te weinig capaciteit zodat je als je wil ontbijten dik 45 min moet wachten op een tafeltje.

Supervakantie gehad in dit hotel! Gezellige en aardige mexicanen, leuk entertainment! Prachtige kamers! Ga zeker nog een keer terug!

Top hotel echt een aanrader

R van Keken, 16-5-2004

Top hotel echt een aanrader.

Ga zeker nog eens terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marriott Casa Magna in Puerto Vallarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marriott Casa Magna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marriott Casa Magna scoort een 8.5 uit 10 op basis van 8 reviews.