Appartement

25 reviews over Appartement Los Arcos Suites in het Nederlands

Prima plek

Jack
18-10-2012

Na een paar dagen in Mexico City naar Pte Vallarte. Goed opgevangen op het vliegveld en met de taxi naar Los Arcos. Prachtig ruim appartement met een aardig uitzicht. Kamers worden buitengewoon goed schoon gehouden. Prettig personeel, vooral de dames van de receptie. We hadden lekkage van de airco in het midden van de nacht en binnen vijf minuten was er iemand. Ontbijten deden we in het Los Arcos hotel. Prima ontbijt, ruime keus maar iedere dag hetzelfde. Het was leuker geweest wanneer het assortiment wat kleiner was geweest met wat meer afwisseling. Kwalitatief wel goed. Handdoekenservice op het strand. We hebben de Mexicaanse avond bezocht in het hotel met diner, viel helaas wat tegen, kwam oubollig over. De appartementen liggen prachtig in het oude centrum, na 30 meter lopen ben je er en je zit ongeveer 200 meter van de Malécon (boulevard) af. Daar is het in de avond erg levendig en gezellig. Zorg wel dat je een paar woorden Spaans spreekt, wordt erg op prijs gesteld.

Gereisd met partner in mei 2010

Fijne plek en aardige mensen.

Raoul
29-2-2012

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Wel lawaaiig door de Andalebar om de hoek. (oordopjes mee die om 02.00 uur weer uit kunnen) Schone ruime, kamers die wel wat gedateerd zijn. Bij All-inclusive kan je goed ontbijten en snacken! Het diner is wat minder geworden maar nog steeds niet slecht. De obers zijn vriendelijk en gelukkig niet onderdanig. Wij hebben het 3 weken heel leuk gehad. We hopen dat touroperator rechtstreeks blijft vliegen. De ontvangst en verdere begeleiding door de reisleiding was uitstekend en kwam professioneel over! Vooral Christa deed het geweldig.

Gereisd met partner in februari 2012

blijft een mooie plek

carien en patrick
6-4-2010

we zijn net terug van 23 dagen pvr geweldig nu voor de derde x geweest het is en blijft een mooie en prettig vakantie plaats

alleen de ries blijft hel maar als je eenmaal daar bent is alles vergeten

Gereisd met partner in maart 2010

D-reizen

Een mooi complex met eigen zwembad, lift, nette, ruime kamers die goed schoon worden gehouden. Het ligt tegen Hotel los arcos aan. Je mag gebruik maken van alle faciliteiten van het hotel, incl handdoekenservice aan het strand, gratis strandbedjes en parasol, mooi zandstrand. Wij hadden logies geboekt, ontbijt was goed, eten moet je lekker in het stadje zelf doen, je kunt er overal voor weinig geld eten en drinken. Aanraders vinden wij: Margaritagrill, Brasil, Dolce vita. Het bevindt zich in het oude centrum (downtown) van Puerto Vallarte, een echte aanrader, wil je het echte typische mexico proeven dan moet je hier zijn en niet in de noordelijke hotelzone. Wij hebben geboekt bij Oad, goed georganiseerd, Steven heeft ons een dag meegenomen op typico mexico tour, erg leuk en leerzaam. Verdere excursies hebben wij geboekt bij Jimmy aan het strand bij los arcos, leuke vent, goede prijzen en hij weet waar hij over praat. Voor ons was het verblijf op Los Arcos een dikke aanrader!!

Gereisd met partner in januari 2010

leuke hotel

sandra
21-1-2010

Mooie hotel je hoeft maar de straat over te steken en je bent bij het strand dicht bij de winkels en restaurants aardige mensen

Gereisd met partner in juli 2008

simpel, gewoon, maar erg vriendelijk

Leemans
4-6-2009

Accomodatie in stil doodlopend straatje. Als je de hoek om gaat sta je midden in het uitgaans/restaurant leven. Haast direct aan het strand.

Gereisd alleenreizend in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super vriendelijk

VGA
26-1-2009

Deze suites liggen midden in het oude centrum. Alles dichtbij! Zeer ruim en goed onderhouden. Ik heb hier een maand verbleven en elke dag werd het tip/top schoon gemaakt. Personeel zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Mooi zwembad werd een paar keer tijdens mijn verblijf schoon gemaakt.

Super vakantie gehad in deze super accomodatie en super stad!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2008
2008

UITSTEKEND

J Wieser
23-6-2008

De prijs kwaliteits verhouding zeer goed. Personeel zeer vriendelijk en klant gericht. Onderhoud van de kamers boven verwachting.

Gereisd met partner in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustige, plezierige accommodatie; iets weg van de hectiek van het strand, maar wel in de buurt van enkele drukbezochte kroegen (weekend en hoogseizoen); lawaai afhankelijk van ligging kamer; 2 minuten lopen naar het strand + hotel Los Arcos; andere restaurantjes op loopafstand. Tip: Los Arcos hotel heeft heerlijk eten, maar gun ook de andere restaurants hun business (ook goed eten)!

Gereisd met partner in mei 2008

Prima appartement

stefan en merel
19-5-2008

Prima appartement. Vriendelijk personeel. Beste deel van Puerta Vallarta (oude deel), veel gezelliger dan het nieuwe deel met allemaal enorme gebouwen.

Gereisd met partner in mei 2008

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Waterskiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Los Arcos Suites in Puerto Vallarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Los Arcos Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.