8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Las Palmas by the Sea voor je op een rij gezet:

85 reviews over Hotel Las Palmas by the Sea in het Nederlands

Zeer goed

Boussen,
20-3-2018

Leuk, schoon hotel direkt aan zee en 5minuten van het centrum. 2 zwembaden, 3 barretjes met heerlijke coctails. Kamers gedateerd maar proper. Ontbijt en lunch in orde, diner wat minder.

Gereisd met partner in februari 2018

Redelijk

barnhorn
18-12-2013

Dit hotel was erg gezellig en gemoedelijk. leuke animatie. Eten was redelijk. kamers waren netjes met de taxi ben je zo in het centrum.. leuke excursies te boeken. Alleen toen wij er waren was het strand compleet weggespoeld.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Marco
3-6-2012

Geweldig mooi gelegen hotel, sfeervol en direct aan het (prive)strand. Goed restaurant, tijdens het eten zie je dolfijnen door de baai zwemmen. Gezellig en behulpzaam personeel!

Gereisd met partner in september 2000

Het hotel ligt net buiten het oude centrum dichtbij de marina(haven) waar de cruise boten aanmeren. Het is aan renovering toe maar daar gaan ze ook aan beginnen hoorde ik , het is op zich best mooi en de kamers zijn ruim(wij hadden heel mooi zeezicht) de bedden zijn goed voor een hernia dus ik hoop dat ze die ook meenemen in de renovatie. Er zijn heel weinig ligbedden dus je moet er om half acht zijn om een plekje te hebben. Het ontbijt is heel goed maar de rest ben je inderdaad snel beu. In de stad vallarta is het zoveel leuker om te eten en het kost ong. 7 euro voor een hoofdgerecht. de taxis zijn niet duur maar de bussen zijn veel leuker .. voor 7 pesos rij je werkelijk overal heen en als je tegen de chauffeur zegt waar je heen wil seint hij waar je uit moet stappen. De tweede week zaten we in los arcos .. daar zal ik ook mijn oordeel over geven hier. voor vragen mag je me altijd mailen.

Gereisd met partner in Wed Feb 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi hotel, zeker 3* waard!

René
20-8-2011

De receptie heeft wat weg van de entree van de Efteling met een vergelijkende houten construktie. Bij de receptie hele vriendelijke en behulpzame mensen. De kamer had zicht op één van de zwembaden waar ook de eerste duiklessen werden gegeven. Het eten was voldoende, ook tussen de middag. Om wat van Puerto Vallarta zelf mee te krijgen is het ook de moeite om het dorpje zelf te bezoeken, wat goed te doen is. Ook een keer er gaan eten is gezellig met natuurlijk binnen de kortste keren een mariachi-orkest aan je tafel. Vanuit het hotel veel excursies te doen waaronder een bezoek aan een laguna met een krokodillenfarm, duik- en snorkeluitstapjes, een bezoek aan Guadelajara en ook in het dorp is de filmset nog deels te bezoeken van de film "The night of the Iguana". De "Bahia de Bandera's"ofterwijl de vlaggebaai is mooi gelegen en je komt er gegarandeert dolfijnen tegen. Een vistrip was heel sensationeel, waarbij we tonijn vingen en we orka's, een zwaardvis en een mantar zagen.Supervakantie!

Gereisd met partner in mei 1992

Een heerlijk plekje!!

joriskremers
20-9-2010

Een heerlijk hotel om te vertoeven. Vriendelijk personeel door heel het hotel. Vrijwel alle balkons hebben uitzicht op de zee (niet alle) waardoor je een prachtig uitzicht hebt. De zwembaden zijn altijd schoon en heerlijk op temperatuur. Het eten is niet uitmuntend maar wel goed en heb geen klagen gehad. Ik zou zeker nog een keer terug willen!!

Gereisd met partner in augustus 2004

Dit was super

bertus
25-8-2010

het is alweer een tijdje geleden, het hotel heette nog Las Palmas Beach resort. Wat een verademing. Het hotel was geweldig. Mooie kamers, heerlijke terrassen en 2 zwembaden. Eten en entertainment goed en variabel. Heerlijk ontbijten aan het strand. Helaas is het hotel een jaar later deels verwoest door een tropische storm, vandaar nu 'By the sea', omdat de beach grotendeels is weggespoeld.

Gereisd met partner in juni 2001

Nooit meer!!

JV
21-6-2010

Dit hotel is gelegen op ruim 10 minuten van het oude centrum van Puerto Vallarta. De kamers zijn nog ok te noemen maar het eten (we hadden all-inclusive op aanraden van het reisbureau) is ronduit slecht! Smakeloos en zéér vet! Op het strand kun je niet liggen omdat het te smal is dus ben je aangewezen op het zwembad waar bijna de hele dag entertainment was waardoor je geen rust kreeg..... Waarschijnlijk zijn wij niet de juiste doelgroep voor dit hotel....maar hier komen we nóóit meer!!

Gereisd met partner in januari 2008

mooi hotel.

Karin
20-10-2009

Gezellig hotel, eten ook goed, vooral datgene wat ter plaatse voor je bereid wordt. In febr. was het 's avonds wel een beetje koud tijdens avond eten, en je zit eigenlijk gewoon buiten onder een rieten afdak, dus wel een vestje mee nemen. Animatie 's avonds was redelijk leuk. Excursies die wij hebben gedaan vielen wat tegen, moesten er vaak erg ver voor rijden(met de bus) excursies op zee wel leuk, vooral met walvissen en dolfijnen!

Gereisd met partner in februari 2008

Prima bestemming om naar toe te gaan

stefan
14-7-2009

Prima hotel vind ik. Het eten is niet heel bijzonder, maar ik heb hier echt een prima tijd gehad. Ik was hier overigens niet in april 2009, maar in april 2003 als ik het goed heb. Wij zagen 's avonds vanaf het hotel dolfijnen zwemmen in de zee en dat was best mooi om te zien. De service is echt heel goed en de mensen proberen er echt wat van te maken.

Gereisd met vrienden in april 2009

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Las Palmas by the Sea in Puerto Vallarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Las Palmas by the Sea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.