8,7

11 reviews over Hotel Krystal Vallarta in het Nederlands

prachtige accomodatie met een super ligging aan het strand. Een waanzinnig mooie tuin die perfect werd onderhouden. Het zwembad is absuluut een topper..! je ligt in het zwembad over het strand en de zee uit te kijken..Wij hadden een hele grote kamer met een balzaal als badkamer echt groot! en betegeld met kleine mozaiek tegeltjes. mega groot ligbad en aparte douche en toilet. altijd het bed mooi opgemaakt versierd met bloemen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.Paar keer in het hotel gegeten en was voortreffelijk. ook een keer in het Humprey Bogert restaurant wat aan de rand van het hotel ligt. Wij hadden alleen logies..s,middags wat eten aan het zwembad was prima..bediening perfect!! Bij ieder kamer groepje was een appart eigen zwembad heerlijk...

Gereisd met partner in Sat Feb 01 1997 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima hotel

debbie-tobben
27-8-2010

in 1996 geweest. zeer goed hotel, netjes, vriendelijk personeel. eten hadden we er niet bij, in mexico zelf is genoeg te eten tegen lage prijzen (weet niet hoe dat nu is maar toen wel). elke avond met de taxi naar het centrum, goed te doen. veel excursiemogelijkheden, geweldig.

Gereisd met partner in augustus 1996

Perfect

patrick
21-2-2010

Goed hotel met leuk sfeertje. Badplaats is erg relaxte veel Amerikanen. Veel excursie mogelijkheden.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 1990 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

2006

een goed en mooi opgezet hotel we zijn er 14 dagen geweest alles naar wens bogaarts een beetje donker maar wel heel mooi je moet met een zaklampje naar het menu kijken verder een heele mooie eetzaal warvanuit je de walvissen en dolfijnen ziet zwemmen personeel vriendelijk en net na een kleine tip overweldigend 'die mensen daar hebben ook niks te makkenverder een hele mooie vacantie gehad en veel excuzies gemaakt mooi en vriendelijk land en vriendelijke mensen een aanrader

Gereisd anders in november 2006
2004

peter en telma van veen mooi hotel goed gelegen ,schoon en kind vriendelijk ontbijt buffet was prima verzorgd,ruime openings tijden lunch en vooral het diner waren van mindere kwaliteit. wat tegen viel was de service aan de in en out check balie ronduit onhebbelijk. ook de service in het ontbijtrestaurant vielen na het melden van een kleine klacht(negeren bij aankomst 1 minuut voor openingstijd) erg tegen kennelijk beschikken sommigen daar over erg lange tenen.

Gereisd anders in Tue Oct 12 2004 20:54:39 GMT+0000 (UTC)

Wij kregen niet de geboekte accommodatie (overboeking) en het (onvriendelijke) receptiepersoneel begreep blijkbaar niet dat we daar niet helemaal gelukkig mee waren. Verder prachtig complex, mooi zwembad en prima ontbijtbuffet. 's ochtend kan je de dolfijnen voorbij zien komen. Stadje makkelijk met de bus te bereiken.

Gereisd anders in augustus 2004

Zeker haar 4 sterren waard!! Services is geweldig! Ze brengen je zelfs met koffers op een caddy naar je hotel kamer. Ontbijt is erg lekker!! En ook de nachos die je smiddags kan bestellen in het zwembad aan de poolbar!! Echt genieten. En geen insecten te vinden. Elke dag wordt je kamer schoon gemaakt. De tuin van het hotel is heel divers en erg mooi. Het ruikt er heerlijk. Het hotel ligt daarom ook niet in de stad, maar is wel goed bereikbaar. In 10 minuten en voor 40 euro cent sta je in de stad met de bus!! Die stopt voor het hotel en rijdt om de minuut op een aan. Excursies in het hotel boeken, korting van 15%. Auto een dag of meer huren is zeker aan te raden. je kan dan je eigen plan trekken en je ziet veel meer! Het is zeker veilig en niet al te duur (35 euro voor een dag). Eten bij bogarts is echt een belevenis, erg mooi.

Gereisd anders in april 2004

Prima hotel met perfecte kamers

Ben van der Veer
3-4-2004

Prima hotel met perfecte kamers. De huisjes zijn uitgerust met een private pool en een prive patio waar je 's avonds lekker kunt zitten(met meerdere personen). Het eten is goed, ontbijt tot 12.00 uur (speciaal voor de uitslapers). Geen hoogbouw waardoor het park de uitstraling heeft van de Mexicaanse variant van Center Parcs, alleen dan veel gezelliger. Het zwembad is prima, direct aan het strand met twee poolbars. Het personeel is zeer vriendelijk en netjes, net als de rest van de inwoners van Puerto Vallarta. Daar kunnen ze in Nederland nog wat van leren. Het centrum is makkelijk bereikbaar met de bus (4 pesos = 35 cent p.p.). Hier zijn vele restaurant, bars en winkeltjes te vinden. Prima hotel voor een onvergetelijke vakantie! Eenmaal hier geweest wil je niet meer weg!!

Gereisd anders in april 2004

Mooie lokatie met uitstekende ligging

joke en ton workel
19-3-2004

Mooie lokatie met uitstekende ligging.Bij aankomst 80 kamers overboekt.Oorzaak teveel conferenties etc.Alternatief Holiday Inn is van mindere kwaliteit.Personeel aan de in- en uitcheckbalie ver onder de maat en daardoor gaat menigeen "over de rooie".Overig personeel, zeker bij het geven van een fooi, zeer servicegericht.Drankjes duur.Twee grote zwembaden, waarvan 1 aan zee en 1 rustiger gelegen.Standaard kamer(zonder balkon)ruim. Bultruggen komen af en toe voorbij. Tip:huur zelf een boot of een taxi voor bv 4 personen en je bent goedkoper uit, vrijer,je ziet meer en je kunt zelf eea indelen.Vervoer naar PV goedkoop

Gereisd anders in maart 2004

Mooie, maar wat verouderde accomodatie

Els Veen
13-3-2004

Mooie, maar wat verouderde accomodatie. Toen wij kwamen overboekt en ondergebracht in het Holiday Inn.(geen alternatief) De overboeking komt omdat dit hotel veel te veel conferenties, bruiloften en feesten organiseert. Uiteindelijk na 4 dagen toch hier terechtgekomen.Bij de incheckbalie rouduit onbeschoft behandeld. Wij kregen de medeling niet te moeten zeuren vanwege de overboeking ze hadden ons toch niet op straat laten slapen.

Gereisd anders in Sat Mar 13 2004 20:21:52 GMT+0000 (UTC)

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • VerzorgingAll inclusive

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Krystal Vallarta in Puerto Vallarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Krystal Vallarta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.