Hotel Hola Puerto Vallarta Club & Spa

Hotel Hola Puerto Vallarta Club & Spa

8Fantastisch

Mexico, Jalisco, Puerto Vallarta

Op vakantie geweest naar Hola Puerto Vallarta Club & Spa?

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Hola Puerto Vallarta Club & Spa voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

23 reviews over Hotel Hola Puerto Vallarta Club & Spa

• 7A vaan Hoek15-01-2009

Zou het zo weer doen

Het is misschien niet het mooiste hotel, maar de service is wel een tien.Vriendelijk hardwerkend personeel.Het eten is er wel goed, voor ieder wat wils en keuze genoeg.Wij zijn net teruggekomen, maar zijn al weer aan het kijken wanneer we weer kunnen gaan.

Gereisd met partner in december 2008

• 7Ellen03-04-2008

23 dagen in november 2007 in dit hotel geweest. Prijs/kwaliteit verhouding prima. Kamers goed, service goed en ook het eten was goed. Alles niet super de luxe, maar dan moet je naar het Sheraton of Hyatt oid.

Gereisd met partner in april 2008

• 8Ellen06-12-2007

Prima hotel voor de prijs, grote kamers, niet luxe, maar netjes en goed schoon, eten goed en voldoende variatie,soep, elke dag rund- en varkensvlees, kip en vis, verschillende soorten groeten, zowel koud als warm, pasta, aardappels, gebakken en/of puree, verschillende specialiteiten, goed dessert. Bovendien werd er elke dag zowel bij de lunch als bij het diner iets bijzonders aangeboden, zoals gevulde varkenshaasjes, gevulde steaklapjes, sushi,rosbief, kalkoen. Zelfs als je een moeilijke eter bent, er was altijd wel iets van je smaak. 3 restaurants , alleen voor ontbijt 2, ook dit was zeer uitgebreid, We zijn er 3 weken geweest en misten na 1 week de kaas op het brood, even vragen en we kregen elke morgen verse plakjes goede kaas op tafel. 's middags werden er bij het zwembad en op strand regelmatig hartige hapjes uitgedeeld. Voor mensen die een strandbestemming kiezen een prima hotel.

Gereisd met partner in november 2007

• 7fam. de vries13-05-2007

wij zijn dit jaar 16 dagen in dit hotel geweest. Op zich is er niets mis met het hotel maar verwacht geen luxe afgewerkte kamers want dat is er niet. Het eten overdag ligt veel te lang in de bakken en de duiven vliegen steeds weer in de bakken om te eten. Het eten 's avonds was niet onze smaak en bood weinig variatie. Aantal beloofde restaurants is niet aanwezig omdat er blijkbaar iets is veranderd sinds het faillissement. Het hotel is afgestemd op mexicanen en een klein deel canadezen. Personeel doet wel goed zijn best. Aanrader is om de kamer op de bovenste etage te vragen mooi uitzicht en geen geluidsoverlast. Muziek bij zwembad erg hard. Kortom het is zijn sterren niet (meer) waard

Gereisd in mei 2007

• 8ingrid02-01-2007

Wij zijn dit jaar voor de 3e keer in dit hotel geweest, de service en de kamers zijn erg goed. Toch is ons opgevallen dat het allemaal iets minder is geworden dan de andere 2 keren dat we in dit hotel zijn geweest. Dit schijnt te komen omdat het hotel failliet is geweest en inmiddels een andere eigenaar heeft.

Van de restaurants die nog wel in de reisgids vermeld staan is er nog maar 1, dit is een italiaans restaurant geworden. De bediening is vriendelijk maar binnen een uurtje wordt er van je verwacht dat je 5 gangen op eet dat is echt iets te veel van het goede.

Verder echt een supervakantie gehad.

Gereisd in januari 2007

• 6werner spierings16-12-2006

Qualton heet voortaan HOLA PUERTO VALLARTA.

Personeel is super...en een dikke 10 waard, ook worden de drankjes op het strand gebracht en de bedden worden voor je klaargezet. Hotel is netjes....en heeft de nodige faciliteiten. Eten overdag vonden we echter matig en niet echt gevarieerd. snack corner ´s-avonds was slecht doordat het eten al langere tijd in de bakken lag. het specialiteiten restaurant ( italiaans) is wel super echter dit is maar 3 dagen per week open. Er is een kidsclub echter de tijden zijn beperkt, en voor kinderen is er in het hotel niets te doen. Entertainment was er wel dagelijks echter kwaliteit viel ons tegen in vergelijking tot bijv Playa Vista de Oro ( heet voortaan Crown Paradise Club).

Zeker de moeite waard als je lekker tot rust wilt komen met zijn tweeen, maar geen aanrader als je kinderen meeneemt want dan heb je zelf weinig vakantie.

Gereisd in december 2006

• 9Harvey09-03-2006

Fijn hotel, goede service, heerlijk eten, schoon strand en veel vertier. Tijdens de schoolvakanties verbleef er veel lokale jeugd in het hotel, waardoor het op een gegeven moment bijna op Lloret de Mar leek. Buiten de schoolvakanties kan ik deze spot aan elke levensgenieter aanbevelen.

Tip: Hou de strandventers vanaf de 1e dag op afstand, dan heb je er je gehele vakantie geen last meer van.

Gereisd in maart 2006

• 8Cor en Wilhelmien19-08-2005

Wij zijn in januari 2003 geweest en ondanks de aardbeving die we meegemaakt hebben op 21 januari een fantastische vakantie gehad. Eten en drinken te over. Eten werd op verschillende plaatsen geserveerd o.a. langs het strand, bij het zwembad en in het theater. Een animatieteam waar vele nog van kunnen leren. Het centrum was met de bus gemakkelijk te bereiken (± 10 min.). De bevolking is super vriendelijk en vrolijk. Jammer dat er geen vluchten vanuit Nederland meer gaan naar P.V, maar met een overstap in Mexico City. In januari 2006 gaan we terug naar Mexico en willen we de andere kant bekijken (Playa del Carmen). We zullen onze ervaringen weer plaatsen.

Gereisd in augustus 2005

• 4Silvia & Erik19-04-2005

Matig hotel. Eetzaal is juist superklein (max.40 tot 50 personen!)er is geen airco, je druipt van je stoel af, is dus niet bepaald lekker. Zwembadwater te goor voor woorden!! Langs de randen was gewoon vuil aangekoekt (centimeters dik!). Veel te weinig ligbedden bij het zwembad en maar ± 6 ligbedden op het strand. Eten/buffet erg eenzijdig weinig keus, idem voor ontbijt. We hadden 1 dag vertraging en kregen gelukkig een redelijk bedrag terug en waren er dus maar echt 6 dagen terplekke, dit was een opluchting. Wij gaan hier nooit weer naartoe.

Gereisd in april 2005

• 8Ruben Hal12-04-2005

Qualton is een erg leuk hotel met vriendelijk personeel. Wij zijn er begin april 2005 geweest. Zeker aan te raden. Enkele opmerkingen: De eetzaal is groot en ongezellig. Het is beter om in het a la carte een tafel te reserveren, dit is een stuk gezelliger. Voor de rest is het hotel schoon en ligt het perfect aan het strand. Geef het personeel fooi! Het personeel zal voor je vliegen.Kamers zijn vrij groot, badkamer ietwat gedateerd maar volledig uitgerust.

Gereisd in april 2005

Hotel Hola Puerto Vallarta Club & Spa info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats