Hotel Hacienda & Spa

Hotel aan zeeWeer vandaag28°22°
8,1

13 reviews over Hotel Hacienda & Spa in het Nederlands

Ligging aan (zeer) drukke weg, maar eenmaal binnen de muren van het hotel daar geen enkele last van. Zee/strand op loopafstand, evenals haven (cruiseschepen). Het hotel beschikt over een eigen strand met bar. Centrum Puerto Vallarta makkelijkst met de taxi of openbaar vervoer te bereiken, lopend is redelijk ver. Het buffet is zeer gevarieerd, vaak met thema's. Kamers zijn netjes, shoon en voorzien van airco.

Gereisd met partner in november 2003
2008

Het was geweldig, leuk en vriendelijk personeel, eten goed

Patrick & Miriam
17-5-2008

Het was geweldig, leuk en vriendelijk personeel, eten goed en schoon.

Gereisd met partner in mei 2008
2005

dit is een van de hotels die me erg is bijgebleven. met een woord prachtig. eenvoudig, alles goed berekbaar, en alles naar wens op een locatie. vriendelijk personeel, en zeker de moeite waard om een tweede keer terug te gaan.

Gereisd anders in november 2005

in één word fantastisch

Peter en Ali
22-2-2005

in één word fantastisch. Alsof daar de hemel begint.

Gereisd anders in Tue Feb 22 2005 14:56:32 GMT+0000 (UTC)

Wij zijn er vorig jaar geweest, en we hebben het er heerlijk naar ons zin gehad. Het hotel is heel mooi, ze hebben een eigen gedeelte aan het strand, er is voldoende plaats aan het zwembad, het personeel is supervriendelijk en het eten smaakte me prima (we hadden all inclusive). Een aanrader.

Gereisd anders in Tue Feb 22 2005 10:23:33 GMT+0000 (UTC)

De binnekant van het hotel is idd mooier dan de buitenkant. Kamers worden regelmatig schoonmaakt (niet salamander vrij). Goede bedden en bakamer. Verder heerlijk ontbijt, er is altijd wel plek voor een badstoel aan t' zwembad. Zwembad bijna is bijna warmer dan Jaccuzi. 5 min. met bus naar het stadje, is onwijs gezellig, lekker uiteten,etc. Excursies in omgeving onwijs gaaf.

Gereisd anders in februari 2005

2004

in 1woord een geweldig hotel geweldig personeel gezellige

jacques, sandra en donny
25-11-2004

in 1woord een geweldig hotel geweldig personeel gezellige kamers mooi zwembad prima service het eten is ook primaalleen niet zo gevarieerd wij zijn er in januari 2004 geweest en gaan zeer zeker nog een keer terug zeker qua prijs kwaliteit verhouding verwacht geen super de luxe maar dat kan toch oook niet voor die prijs de canarische eilanden zijn duurder en daar is veel minder te doen pak de us en je kunt voor bijna voor niets alle kanten op er is heel veel te bezichtigen en quacultuur kom je zeker niets te kort en de bus stopt voor de deur

Gereisd anders in november 2004

Ben hier vorig jaar geweest, op de plaatjes in de brochure ziet het er mooier uit dan in werkelijkheid, dus verwacht geen hele luxe accomodatie! Verder wel nette, kamers met airco. Wel zo nu en dan een salamander in de kamer! Douchen moet je niet te lang doen, anders heeft de volgende koud water. Verder ligt het complex rustig, ver van het centrum. Het personeel is supervriendelijk! Je kan het beste met de bus naar het centrum gaan, dat kost niks!! Centrum is groot en er is veel te zien en te doen. Wil je naar het strand gaan, is Sayulita of Las Animas (met de watertaxi) heel leuk om heen te gaan. Verder is een aanrader om naar Eddy te vragen, een Nederlander die daar dagtrips verzorgt. Ben met hem op jeepsafari geweest en hij heeft het paardrijden in de bergen geregeld. Ik zou er zeker weer heengaan. Wel zware omweersbuien gehad 's avonds. Zeker een aanrader om een keer heen te gaan!!

Gereisd anders in augustus 2004

wij hebben een enorm leuke vakantie hier gehad

eva & carlo
25-7-2004

wij hebben een enorm leuke vakantie hier gehad. Het eten was erg goed als het een lopend buffet was. Soms was er al la carte en dan had je niet geen ruime keuze. Er waren wel wat kakkerlakken in het hotel, maar niet op de kamers zelf. Het personeel was ontzettend aardig. Wij willen zeker nog een keer terug komen!

Gereisd anders in juli 2004

ik had lieverw Los Arcos geboekt

Arie
3-7-2004

ik had lieverw Los Arcos geboekt. Dit hotel is qua eten niet zo best. Ik had gelukkig niet all inclusieve geboekt alleen ontbijt. Ontbijt was echt niet goed. Ook de ligging vond ik niet ideaal. Los Arcos ligt veel beter.

Gereisd anders in Sat Jul 03 2004 20:39:47 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Hacienda & Spa voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• Afstand tot strand500 m
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenAyurveda, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hacienda & Spa in Puerto Vallarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hacienda & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.