Hotel Fiesta Americana Puerto Vallarta

Hotel Fiesta Americana Puerto Vallarta

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°19°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Fiesta Americana Puerto Vallarta voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Fiesta Americana Puerto Vallarta in het Nederlands

2003

lekker vanuit de blauwe ligstoel naar de\zee kijken.Ik ben er 3 keer geweest, ook in san marina plaza aan playa muertos een strandje verder op. Fiesta Americana stikt van de Amerikanen wij waren de enige hollanders, los lopende pauwen op het Gigante....en mega supermarkt in de buurt.De buschaffeurs rijden overigens als gekken, doen soms wedstrijdje met elkaar en maar hopen dat je veilig aankomt. Men speelt muziek in de bus, geef de heren een fooi. Ik als waterrat verveel me in het onderwater gebied aan de kust van Puerto Vallarta, ruwe zee, weinig te zien. Suite Marbella aan de overkant is overigens ook een juweeltje! Mexico geweldige mensen, wordt als vrouw niet echt lastig gevallen, prima vertoeven, zeker halverwege februari!

Gereisd anders in december 2003

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand100 m
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken
  • BuitensportenGolfbanen
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fiesta Americana Puerto Vallarta in Puerto Vallarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fiesta Americana Puerto Vallarta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.