Hotel Crown Paradise Resort

Hotel Crown Paradise Resort

8Fantastisch

Mexico, Jalisco, Puerto Vallarta

Op vakantie geweest naar Crown Paradise Resort?

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Crown Paradise Resort voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Crown Paradise Resort

• 5wilma21-12-2011

nooit meer

Een oud hotel wat heel vaak overgeschilderd is, slecht ontbijt buffet, overal veel te harde muziek, je kunt echt niet aan het zwembad liggen vanwege de herrie, aan het strand wordt je gek van de handelaren die ieder jaar meer worden. Internet 7 dollar per uur. Ontbijt voornamelijk warm en vet eten, geen normaal brood, geen ham en kaas. Alles draait om foois. Aan de bar veel sapjes vol met kunstmatige zoetstof, 2 weken cola gedronken zonder koolzuur. Het hotel was wel schoon, ook de herentoiletten bij het zwembad de dameskant was smerig. Personeel spreekt weinig of bijna geen engels. Mooie stranden, maar de ligbedden zijn oud en versleten. A la carte eten wat je elke dag moest reserveren waarvoor je in de rij moest staan, was bij meeste restaurants, er waren er zes, was goed.

De accomodatie de straatzijde lag in een onderkomen achteraf steeg.

Gereisd met partner in november 2011

• 9diana lange25-08-2008

een geweldig hotel

wij zijn hier met vrienden geweest en vonden het er heerlijk het hotel is alleen voor volwassenen gezinnen met kinderen kunnen er in het naast gelegen hotel terecht ook het personeel was vriendelijk niets was hen te veel ook als je naar huis gaat en al ben uitgechecht kun je er nog douche en je verkleden in de speciale ruimte die zij daarvoor hebben voor ons zeker een hotel waar we terug gaan

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 9aalmers05-07-2007

Heerlijk luxe hotel, dat ondanks dat het de all inclusive formule hanteert zeker niet het kudde-gedrag vertoont zoals je dat dan vaak ziet. Wij zijn hier op huwelijksreis geweest,zijn super verwend. Savonds bij zonsondergang speciaal voor de pasgetrouwde stelletjes een prachtig plekje op het strand gecreeerd met lekker hapjes en uiteraard champagne,en foto bij zonsondergang. Heerlijk ontbijt,en perfect eten in de restaurants (wel vooraf reserveren!) Ook de bediening op het strand goed en vriendelijk en vond het fijn dat de strandverkopers van het hotelgedeelte van het strand werden gefilterd en je niet om de minuut een verkoper aan je strandbed had staan. Roomservice hele dag en nacht door, en prachtige kamers. Enige "nadeel"is de ligging- vlak bij de haven dus de prachtige cruisschepen zie je voorbij glijden maar het centrum ligt iets verder, maar met bus of taxi ben je daar zo !

Gereisd in juli 2007

• 8Ad O.02-10-2006

Ik ben net terug van vakantie in PV ( 01-10-2006, en heb een geweldige tijd gehad. PV is een ongelooflijke mooie plaats om heen te gaan, ondanks dat het niet de drukste periode van het jaar was is er vanalles te beleven. Het hotel verdient zijn 4 sterren, de bediening en service was geweldig, het is wel even wennen om a la card te eten maar als men buffet wil kan men gewoon bij de golden crown paradise club terecht next door. De kamers waren altijd schoon en we hadden iedere dag nieuw drinkwater en schoon beddengoed. Altijd waren de mensen aan het poetsen en opruimen. Dit hotel is zeker een aanrader!!

Gereisd in oktober 2006

• 9Vanpat06-06-2006

Wij hebben hier 2 weken gezeten en het was echt een hele fijne vakantie. Het enige wat ik niet zo fijn vond is dat het zo afgelegen lag. En dat het personeel heel vlug je boorden weg haalde maar ja dat zal wel iets van die cultuur zijn. Ik heb daar heerlijk genoten de mensen zijn echt super aardig en het hotel was ook heel mooi. Ik zou zo weer terug gaan.

Gereisd in juni 2006

• 8A. van Gorp25-01-2005

heerlijk om á la carte te kunnen eten i.p.v. aan te schuiven aan een buffet. Meestal hebben we buiten gegeten en de service was buitengewoon goed. Het eten was zonder meer goed te noemen, de sandwiches in de middag héél erg lekker, geen probleem om aan te wijzen wat je er allemaal op wilde hebben.Rond een uur of 6 werd er ook nog sushi geserveerd bij de strandbar én er was roomservice dus ontbijt elke ochtend op het balkon. Het water van het zwembad was erg warm en de zee was erg ruw. De lift bleef wel eens hangen maar dit waren hele kleine dingetjes die onze vakantie zeker niet beïnvloed hebben. Om ergens te komen moet je wel een taxi nemen en het kon af en toe luidruchtig zijn met de muziek bij het zwembad. De strandverkopers zijn wel lasig, die geven niet op maar met wat respect en een stevig "no gracias" werd zelfs dat minder (of je went er aan?)

Gereisd in januari 2005

• 7henriette24-01-2005

Hotel op zich prima. Kammers zijn goed lekker zwembad. Strand was erg druk met veel verkopers. Jammer dat het eten vaak niet warm was, het bier niet koud. Verder prima vermaakt want het weer was top. Dat maakt veel goed.

Gereisd in januari 2005

• 9peter en nollie manders28-10-2004

in een woord fantastiko een groot feest eten drinken supper lekker alles na wens vriendelijke bediening.zeer schone kamers dit is de mooiste vakantie in ons leven geweest en zullen hier zeker nog terug keren. nog maals het beste hotel van pv

Gereisd in oktober 2004

• 8H&H17-09-2004

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in Mexico! De mensen zijn erg aardig en relaxed. Erg leuke excursies kun je aan deelnemen! Goede Service. Aninmatie team was wat tammetjes. Wel lekker om de drankjes te nuttigen in het zwembad. Kamers waren netjes! Ligt vlak bij grote supermarkten maar met de taxi naar downtown ben je ongeveer 40 pesos kwijt of met de bus 4 peso

Gereisd in september 2004

• 8Hannie Verheijden19-07-2004

We hebben een fantastische tijd gehad. Een prima hotel met heerlijk eten( a la carte) en als je toch wat anders wilde dan kon je bij het ernaast gelegen hotel ( Vista club Paya de Oro) ook nog aan het buffet.Het was heel sjiek allemaal en probeer zeker de sexy coffee. En het is een hotel zonder kinderen wat toch een zekere rust met zich meebrengt. Dit hotel is zeker een aanrader. Prima busverbinding en hele leuke tours(zeker de Sierra Madre).

Gereisd in juli 2004

Hotel Crown Paradise Resort info