Hotel Crown Paradise Club Puerto Vallarta

Hotel Crown Paradise Club Puerto Vallarta

We hebben een aantal aanbieders voor Crown Paradise Club Puerto Vallarta voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Crown Paradise Club Puerto Vallarta in het Nederlands

toppertje

ina amsen
25-4-2009

wij zijn in verleden daar zeker 6 Xgeweest , nu dit jaar 1 X in een ander hotel .[slecht ] wij zijn even wezen kijken in dit hotel en de mensen konden ons nog allemaal , het was net of je weer thuis kwam . vroeger hete dit hotel de vista club .dus met kerst zeker weer naar dit hotel

Gereisd met partner in april 2009
2005

in een woord supper animatie prima de hele dag bezig als je wild in de avond suppermooie en zeer gezelige shows personeel zeer behulpzaam en vriendelijk heel goed en lekker eten veel keus .het was een over komplete vakantie echt een aanraader en als klap op de vuurpijl mag je je eigen ook nog eens je eigen vol vreten en zuipen in het naastgelegen orro 5 resterants doei

Gereisd anders in oktober 2005

ik ben nu 2x in mexico (puerto vallarta ) geweest en dit hotel is het beste hotel geweest wat ik ook heb gehad

Gereisd anders in juli 2005

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Adults onlyJa
  • VerzorgingAll inclusive
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenAyurveda, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crown Paradise Club Puerto Vallarta in Puerto Vallarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crown Paradise Club Puerto Vallarta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.