Hotel Casa Dona Susana

15 reviews over Hotel Casa Dona Susana in het Nederlands

super vakantie

H
12-8-2012

Alweer 14 jaar geleden in dit hotel gezeten.Het was simpel maar we hebben er toch genoten.We hadden een kamer met balkon, een airco die zoveel kabaal maakte dat je er wakker van bleef . maar toch had het hotel zijn charme, als ik nu de foto's zie hoe het is opgeknapt zou ik er zeker weer boeken.Vlakbij het strand, in een leuke wijk met volop restaurantjes, bars etc.. Leuke excursies gedaan, er is zoveel te doen!

Gereisd met partner in juni 1998

Leuke schattige Casa!

laure_noordzij
9-5-2012

Casa Dona Susana is een kleine Casa midden in het centrum en op 2 minuten lopen van het strand. De kamers zijn klein, maar schoon en alle basis dingen zijn aanwezig. Je vertoeft echt in stijl van het land! Het ontbijt hebben we gehad in Hotel Los Arcos, deze horen bij elkaar. Ontbijt was prima, je zit bijna op het strand en alles is aanwezig.

Gereisd met partner in november 2011
2008

Het is iedereen aan te bevelen

Wilhelmien Ligtvoet
19-11-2008

Prachtig hotel met een prachtig uitzicht. Alles is mogelijk b.v All inclusief of alleen logies. Een goed en groot bed. Personeel super vriendelijk. Probeerde wat Nederlandse woorden te leren. Ligt ook en het oude centrum waar het ook prachtig is.

Gereisd familie in Wed Nov 19 2008 18:17:28 GMT+0000 (UTC)

2007

In nov

jaap en magda.
16-3-2007

In nov.2006 voor de eerste keer geweest, prima hotel bediening is perfect en heel vriendelijk.Het is inderdaad waar ontbijten met uitzicht op zee, schitterend.Wat ons wel opviel is dat de mexicanen( zoals wij het tenminste ervaren hebben)hele vriendelijke mensen zijn en dat je, je ook veilig voelt op straat.Het is ook goed te doen om de bus te nemen. Het wemelt er van,en niet duur. Een taxi is ook te doen maar spreek van te voren een prijs af.

Gereisd anders in Fri Mar 16 2007 12:24:45 GMT+0000 (UTC)
2006

fam hop we hebben een top vakantie gehad!!!!service was echt geweldig.schone lekker ruime app.eten en drinken op het strand heerlijke bediening!wat wil je nog meer.Carmen van het recreatieteam is een toppertje!! Heerlijk paard gereden,er zijn heel veel excursies voor jong en oud.echt de moeite waard. WE WILLEN TERUG!!!!!

Gereisd anders in november 2006

Hallo In november 2003 heb ik van een geweldige vakantie genoten in Puerto Vallarte. Ik was toen single. Ik heb toen in het hotel overnacht pal aan het strand. Ik kan er kort over zijn....in 1 woord GEWELDIG!!!! Super bediening...ligging is perfect...en niet te vergeten de zonsondergang die je daar hebt. Zo erg gaaf. Daar blijf je elke avond weer voor op het strand zitten. Echt geweldig is ook om de dolfijnen voorbij te zien komen terwijl je lekker op je strandbedje ligt of je tegoed zit te doen aan het lekkere eten op de warande die pal aan het strand ligt.Het uitgaanscentrum is ook perfect. Het was toen net helloween. Erg mooi om dit mee te maken. Kortom.....deze reis was onvergetelijk. En daarom keren we samen weer terug voor onze huwelijksreis komende december om daar tevens de jaarwisseling mee te maken. Dus mensen.....niet langer zoeken...gelijk dit hotel boeken. Fijne vakantie en een goede reis toegewenst........

Gereisd alleenreizend in Sat Nov 01 2003 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige ligging direkt aan het strand en heel rustige buurt (geen lawaai in de nacht etc.) Zeer vriendelijk personeel en goede mix van gasten. Zowel oud als jong.

Gereisd met partner in Mon May 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2005

Echt een superhotel

Moniek
31-10-2005

Echt een superhotel. We zijn net terug van onze vakantie door Mexico. Hebben alles op eigen gelegenheid gedaan en zijn als laatste in Puerto Vallarta geweest. In vergelijking met Cancun is dit echt een paradijs. Zeker het Hotel. Wij verbleven in een 2 kamerappartement. en hadden echt alle ruimte die we wilden. Ook het personeel was echt super vriendelijk. Je merkt wel dat als je genoeg fooi geeft ze ook meer voor je doen.

Gereisd anders in Mon Oct 31 2005 14:48:32 GMT+0000 (UTC)

We hebben er in sept

Roy en Aline
19-8-2005

We hebben er in sept. 2004 een geweldige vakantie gehad. Het is een erg gezellig hotel niet zo groot dat maakt de zweer. Je kunt lekker 's morgens aan het strand ontbijten en helemaal wakker worden. Het eten was altijd lekker en genoeg. Allen na de de eerste week krijg je het zelfde eten weer als de week ervoor, maar je kan er ook a la carte eten dus genoeg variatie. Ook kan je er erg veel excursies doen . Een aanrader om te doen is de Sierra Madra dan ga je met een truck de andere wereld van Mexico bekijken. Ook zwemmen met dolfijnen was onvergetelijk. En hoog daar de bomen zweven had ik nooit gedacht dat ik dat zou doen. Als je nog twijfelt om te gaan gewoon doen de reis met het vliegtuig ben je dan zo vergeten.

Gereisd anders in augustus 2005

Ik kom al 6 jaar in dit hotel,2xper jaar ga ik er naar toe.Het is netjes,schoon,de mensen zijn erg aardig.Het is net of ik thuis kom. Als er iets niet goed is,is het bespreekbaar.Het personeel is erg aardig,maar ze gaan wel voor de fooi.En het weer is eigenlijk altijd goed.In Febr/Maart kan het overdag bewolkt zijn maar toch lekker warm.In April is het over het algemeen lekker zonnig overdag.In Sept.schijnt de zon de hele dag,maar het is regen tijd,dus in de avond kan het behoorlijk regenen de bui kan 1 tot 2 uur duren maar dan is alles op gefrist,en het blijft lekker warm.

Gereisd anders in maart 2005

• VerzorgingAll inclusive, Volpension

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Privé strandAanwezig

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Dona Susana in Puerto Vallarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Dona Susana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.