Hotel Buenaventura Grand & Spa

Hotel Buenaventura Grand & Spa

7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Buenaventura Grand & Spa voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Buenaventura Grand & Spa in het Nederlands

goed te doen

rita
27-12-2011

het ziet er allemaal wel aardig uit.de omgeving is prima veilig om zelfs snachts buiten te lopen het ligt in een woonwijk gezellig buiten lopen uit het hotel en de winkels en terrassen beginnen.het personeel bij de receptie is een beetje stug maar voor de rest zijn ze heel erg aardig.de a la carte restaurants waar er 3 van zouden zijn was er maar 1 maar het eten was er goed ook het buffet was goed en het ontbijt prima.de kamers vielen iets tegen vooral door het veel te kleine balkon zonder zitje en veel kamers hadden niet eens een balkon de kamers werden wel goed schoon gemaakt zelfs in de avond chocolaatje op je kussen dat heeft toch wel wat zou er zeker weer naar terug gaan

Gereisd met oudere kinderen in november 2011

Een mooi hotel vlakbij de Malecon

Tolkje
8-12-2011

Het hotel was mooi verzorgd, mooie centrale hal met links en rechts de kamers. De tuin was mooi verzorgd en je liep vanuit het zwembad het strand op. Het eten, dat was goed, maar helaas was er maar 1 a la carte restaurant ipv 3. Buffet overvloedig, nooit op en smaakte prima. (Het is wel een cyclus van 1 week) De kamers waren netjes verzorgd, maar 4 mexicaanse sterren. Het scheelt dat je buiten leeft en niet binnen waardoor dit niet veel uit maakt. Badkamer was overigens mooi ruim, goede douche die warm was maar ook een goede straal had. De kamermeisjes kwamen elke dag schoonmaken, zelfs in de avond om nog even je bed opnieuw mooi op te maken. De bediening was ook goed, ook bij het zwembad. Enig minpuntje vonden wij dat er bij de zwembadbar in de avond geen muziek werd gedraaid. Daardoor was het wat stil vooral als de entertainment afgelopen was.

Op loopafstand van de Malecon en de haven was met de taxi 50 pesos en met de bus 13 pesos voor 2 personen.

Gereisd met partner in november 2011

Slechte kwaliteit

Mike
29-11-2011

Enige voordeel: dicht bij centrum. Kamers zijn redelijk. Kamers met balkon en zeezicht geboekt, uiteindelijk 2 dagen later gekregen. Kamers erg verouderd. Sommigen van ons hadden kamers aan de straatkant (reken er maar op dat je dan om 7 uur wakker wordt getrild door langsrijdend verkeer.) 3 restaurants? 1 buffetrestaurant, 1 a la carte waar je moet reserveren... Kwaliteit van het eten is matig, kwaliteit van de drank ook, voornamelijk locale alcoholische drank. Personeel is op zich vriendelijk, na dat je ze een tip hebt gegeven...!! Zwembad niet echt groot. Veel Mexicanen, vooral in het weekend... Wij waren 8 dagen in dit hotel voor 1500 euro all-in, wij hadden er echt heel veel meer van verwacht!!!

Gereisd met vrienden in november 2011

2004

Een goed hotel dat op loopafstand van het centrum ligt. Ze hebben een goed restaurant, waarbij elke dag een ander menu. De obers en ander personeel doen verschrikkelijk hun best om de toerist het naar hun zin te maken. Het is niet zo'n super groot resort, maar een leuk hotel waar de mexicanen zelf ook komen. In september is het er niet zo druk, behalve op 16 t/m 20 september wanneer de mexicanen onafhankelijkheidsdag er vieren. Dan zit het hotel helemaal vol. Er is een mooi zwembad gedeelte met uitzicht op zee.

Gereisd anders in september 2004

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• Afstand tot strand< 25 m
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Buenaventura Grand & Spa in Puerto Vallarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Buenaventura Grand & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.