Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Barcelo Puerto Vallarta voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Barcelo Puerto Vallarta

• 10Frank22-12-2012

"Uitstekend hotel" (toppertje)

In Oktober 1996 hier geweest toen nog La Jolla de Miss Mayolla alleen logies. Nu Barcelo Puerto Vallarta met de all-inclusive formule. Het was onze huwelijksreis en voor de eerste keer naar Mexico 9 dagen. We hadden luxe suite met apart slaapgedeelte, een luxe badkamer, keuken,tv en airco. De suite zat op de zevende verdieping hoog genoeg om over de palmbomen heen te kijken richting de oceaan. Alles was in bloei want het regenseizoen was net voorbij. Het eten was goed, maar wel gericht op amerikaanse vakantiegangers. Het personeel was klantvriendelijk, en de belboy zeer behulpzaam. Met 1 woord geweldig!! We gaan zeker nog een keer terug.

• 9rebecca23-10-2012

Aanbevelingswaardig.

40jaar oud hotel,netjes gerenoveerd .Wordt keurig onderhouden. Ook m.b.t. het dagelijkse onderhoud van zwembad en tuin. Het zwembad werd meerdere keren per dag gecontroleerd. Uitzicht op strand en zee. Het hotel ligt achteraf vanaf de stad, maar direkt aan de baai Dit hotel ligt op een uurtje vanaf de luchthaven en half uurtje , met de bus, vanaf Puerto Vallarta. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, wat ook de drankjes en hapjes langs het zwembad vriendelijk verzorgd. Prijs/kwaliteit verhouding is redelijk OK. Het hotel heeft 3 a la carte restaurants,italiaans, spaans en mexicaans, waar na reservering lekker en gezellig te eten is. Het is een leuke afwisseling van het dagelijkse buffet. De staat van de kamers is OK. Wij hadden een zeer ruime kamer, die met een schuifdeur af te sluiten was van het zit/slaapgedeelte. Nette, ruime badkamer, groot 2 pers. bed, ruim balkon, 2 flatscreen televisies. Zeker kindvriendelijk, mede door een leuke en ruim voorziene speelruimte met toezicht.

• 0Peter Bonnier08-03-2012

wantsen

Top hotel met één groot min punt. Veel bedden zijn besmet met bedwantsen. Heel veel gasten kampten met bulten en rode plekken op met name de benen en bovenarmen. Dat werd en wordt gemakkelijk aangezien voor muggenbeten . Reden waarom er geen melding ter plekke van wordt gemaakt.Maar het zijn wantsen. Heel hinderlijk, veel jeuk en een lelijk gezicht.

• 10Maike Gortworst06-03-2012

Super Top

Wij zijn gisteren terug gekomen vanuit puerto vallarte Hotel Barcelo. In één woord geweldig. Een erg mooi hotel. met een prachtige ligging. Super vriendelijk personeel, en het héle hotel is erg schoon. Wij hadden één foutje gemaakt. 9 dagen Barcelo. De volgende keer wordt 16 dagen Barcelo. Diep respect voor al het personeel die daar werken.

• 8Marianne30-12-2011

perfect

Het hotel ligt een eindje van het centrum maar in een 30min ben je er met de lokale busmoet je meegemaakt hebben!de kamers zijn fantastisch erg ruim en goed schoon shampoo conditioner en douchegel hangen in de douche.Prima zwembaden en whirlpool!excursies waren goed via touroperator geboekt maar kan ook prima via hotel Sanblas tour is een aanrader door mangrove varen erg bijzonder.je ziet een aantal leguanen bij het hotel en prachtige vogels.het eten is prima je kunt ook in de a la carte restaurants eten hiervoor krijg je een bonnetje je krijgt er 3 voor een week.bij het zwembad is een handdoekservice ( zit bij al incl in) en de obers komen geregeld langs om je te voorzien van drinken je kunt echt lui op je ligbed blijven liggen.Alleen voor de lunch moet je even opstaan ook hier heb je een klein lopend buffet en kun je al la carte bestellen club sandwich is heerlijk.Het ontbijt is erg uitgebreid.heerlijk vers fruit en niet te vergeten de "sap bar" heerlijke versgeperste sappen.

• 10Koos de Keizer18-06-2010

Perfecto

Is al weer een tijdje geleden dat wij van dit geweldige hotel hebben mogen genieten na eerst in een verschrikkelijk hotel terecht te zijn gekomen te weten Club Embarcadero. Wat een verademing was het om in Hotel La Jolla de Mismaloya te vertoeven en wat een service, absoluut top en de prestige ster meer dan waard, eten top, personeel top en zo zou ik nog veel meer kunnen bedenken.

• 9Koos de Keizer28-11-2006

In 2002 in La Jolla de Mismaloya terecht gekomen na eerder in een drama hotel te zijn geboekt, met dank aan de hostess voor dit magnifieke hotel, een zeer vriendelijke staf aan medewerkers en uitmuntende keuken. Is zijn prestige ster zeker waard, hoop er zeker nog eens terug te komen. trouwens weinig zwerfhondjes gezien en de taxirit werdt door het hotel vergoed, topklasse.

• 10Gaby08-03-2005

Een geweldig mooi hotel met dito ligging. Het eten is zeer goed en ook op het strand kun je heerlijk eten. Personeel is echt vriendelijk, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik er in '98 ben geweest en dat het nu van eigenaar is veranderd. Ze gaven echt leuke feesten en je wanneer je het hotel uitloopt en de weg oversteekt sta je in het regenwoud. ik zou er heel graag weer nartoe willen.

• 9bouchra04-12-2004

leuk hotel en ligt in een mooie baai met een mooie tropische tuin er om heen alle kamers hebben oceanview een prachtig hotel hoort bij (the Leading Hotels of the World)

Hotel Barcelo Puerto Vallarta info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Zona Hotelera Sur Km. 11.5, 48300