Puerto Vallarta

Reviews over Puerto Vallarta

Geweldig

Martin,
    16-4-2019

Puerto Vallarta is echt Mexicaans en heeft een geweldige boulevard van kilometers lang met winkels en terrassen. De zij straten zijn de moeite waard met kleine winkels en eettentjes. Het einde van de boulevard gaat over in strand en is heel gezellig met gedekte tafels op het strand bij de restaurantjes. Mooie hotels aan het strand. Het busvervoer is de moeite en kost een drol. Taxi is ook aan te bevelen als je hotel iets verder ligt. En als je gay bent een paradijs.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Veel mogelijkheden

Dave,
    1-2-2014

Onze eerste verre reis was hier naar toe. Veel excursiemogelijkheden, wij hebben een privechauffeur gehuurd en dan zie je veel. met de boot door San Blas is een aanrader. Puerto Vallarta was toen nog niet zo toeristisch wat wij prettig vonden.

Gereisd met partner in Wed May 01 1996 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima plek

Jack,
    18-10-2012

Vooral het gedeelte waar wij verbleven, de oude stad is erg levendig en gezellig. Bezoek ook het Isla de Ninos, ligt iets verscholen maar is erg de moeite waard. In de avond moet je op de Malécon zijn. Erg levendig, er is van alles te koop en te zien. Veel leuke restaurantjes.

Gereisd met partner in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gezellig oud vissersstadje

Familie,
    6-10-2012

Leuk en gezellig stadje met een mooie historische geschiedenis. Hier zijn ook de filmsets van 2 bekende films "The Night of the Iguana" en "Predator" gelegen. Zeer de moeite waard om deze fraaie locaties te bezoeken.

Gereisd met partner in mei 1999

Gezellige levendige stad

Marco,
    8-6-2012

Mooi stadje met zowel een modern, toeristische omgeving als de oude authentieke stadsgedeelte. Mooie stranden, en de omgeving met mooie nog ruige wouden. Duiken, zwemmen/snorkelen maar ook zeilen of kanoen in de baai is geweldig. Kans is groot dat je dolfijnen om je heen hebt of mantaroggen ziet.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2000 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Puerto Vallarta scoort een 8,1 uit 10, op basis van 89 reviews