Tijdelijk €25 aanbetaling

Posada de la Misión

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Posada de la Misión voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 5 reviews

8.8FantastischScore uit 5 reviews

• Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Posada de la Misión

• 7Conny14-08-2012

Viel erg tegen.

Inderdaad. We hadden een hele lange rit achter de rug.De ( hele lieve) reisleidster zei al dat dit het mooiste hotel was van de hele reis.Nou ik weet het niet maar wij allemaal kregen een kamer in een bijgebouw.Zag er gezellig uit, maar binnen!!!!!De badkamer was oud met een oude toiletpot en van die stenen op de vloer.Wel ruim.

• 9Jos01-07-2011

Een zeer sfeervol authentiek hotel

Aan bijna het einde van een fantastische rondreis door Mexico aangekomen in een zeer mooi, authentiek hotel. Een oude missiepost, die de sfeer ademt van meer dan 100 jaar geleden. Scheve deuren, krakende kasten en toch zeer comfortabel met een FENOMENAAL uitzicht op de prachtige stad met in het centrum haar grote kerk. Voor 2 euro kun je met de taxi(slechts 1 model, te weten VW kever naar het stadscentrum over smalle en steile straatjes, die een waar doolhof vormen. Rond het kerkplein genoeg leuke restaurantjes waar je vriendelijk wordt bediend en lekker kunt eten voor een bescheiden bedrag om daarna met de taxi weer naar de Posada de la Mission teurg gereden te worden, om van het spectaculaire uitzicht over de stad te genieten met een zee van lichtjes, die de op een heuvel gelegen stad in de je geheugen griffen. Twee nachten is zeker aan te raden.

• 10Bloss18-02-2011

Et fantastisk hotel.

Hotel Posada de la Mision var det sidste hotel hvor vi overnattede på vores rundrejse i Mexico. Vi havde sendt en mail til hotellet og bedt om et værelse så højt oppe som muligt og med en smuk udsigt. Vi fik hotellets bedste værelse og med en ubeskrivelig smuk udsigt. Vi bestilte middag i restauranten og fik den bragt op på vores balkon, hvor vi nød den lækre mad sammen med den fantastiske udsigt. Værelset var pænt rent og sengen var dejlig at sove i. Der var mange gæster på hotellet, så morgenmadsbuffeten blev hurtigt tømt, men personalet gjorde hvad de kunne for at fylde op hele tiden. Det er et hotel der varmt kan anbefales.

• 10Miriam25-06-2009

Beautiful view from Posadas de la Mision

This is beautiful hotel in the enchanting town of TAXCO. The hotel is comfortable, a beautiful view and a great staff!

• 9Patrick01-05-2009

Schitterend Hotel

Tijdens een hotel helaas maar 1 nacht doorgebracht maar wel veruit de meeste foto´s van gemaakt. Het is een oude missiepost. Er zijn veel verschillende soort kamers. Dit hotel had tenminste een tweepersoonsbed. Via een ondergrondse gang ga je onder de weg door naar het restaurant en zwembad. Vanuit het restaurant kijk je uit over de hele stad Taxco net als vanuit onze kamer 9.

• 9Marianne26-01-2009

Wat een heerlijk hotel!

Dit vijf-sterren hotel was de meest aangename verblijfplaats tijdens onze rondreis. De ligging is fantastisch, op loopafstand van het centrum. Vanaf het balkon heb je het mooiste uitzicht dat je maar kunt bedenken. De kamer is ruim en sfeervol en het balkon is groot. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en goed. Het hotel heeft een eigen parkeerterrein en een mooi zwembad.

Hotel Posada de la Misión info

Soort hotel

• Adults onlyBeschikbaar

• RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Room serviceBeschikbaar

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Cerro de la Mision 32, Colonia Centro, 40230