Hotel Monte Taxco

We hebben een aantal aanbieders voor Monte Taxco voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Monte Taxco in het Nederlands

Super!

Ingrid
4-2-2009

Dit hotel is prachtig gelegen met een adembenemend uitzicht over Taxco! Vooral 's avonds wanneer je alleen de lichtjes in de plaats ziet.

2008

Super uitzicht!

DBC
22-11-2008

We hebben hier drie nachten geslapen en kan alleen maar goeds over dit hotel schrijven. Enkel het prijskaartje is niet mals als je het zelf boekt... De kamers zijn enorm en je hebt vanuit je bed een prachtig uitzicht op Taxco. Je kunt er over de steile weg naartoe of je kiest de kabelbaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monte Taxco in Taxco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monte Taxco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.