Hotel Best Western Playa Suites

Hotel aan zeeWeer vandaag35°23°
5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Playa Suites voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Playa Suites in het Nederlands

was erg heel leuk

henk
28-8-2010

was egt heel mooi daarzo en het eten was goed

en het was mooi weer wat wel je dan nog meer he

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Playa Suites in Acapulco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Playa Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.