Hotel Camino Real Tuxtla Gutierrez

Hotel Camino Real Tuxtla Gutierrez

We hebben een aantal aanbieders voor Camino Real Tuxtla Gutierrez voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Camino Real Tuxtla Gutierrez in het Nederlands

mooi modern hotel, geen propere kamer!

annemie
23-3-2009

Hotel camino real in T.G. is architectonisch een mooi hotel op een heuvel gelegen temidden van autowegen. De kamer was mooi, maar wij hadden echt de indruk dat ze niet gepoetst was. Het stof lag overal vingerdik en we betwijfelden zelfs of er proper beddengoed was gelegd. Echt niet toelaatbaar voor deze klasse van hotel en daarom vinden wij het geen aanrader! het was ook een hele bedoening om een drankje geserveerd te krijgen aan het zwembad.

Gereisd Met partner in maart 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Overige servicesAutoverhuur, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Camino Real Tuxtla Gutierrez in Tuxtla Gutierrez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Camino Real Tuxtla Gutierrez zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.