Hotel Mansion del Valle

8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Mansion del Valle voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Mansion del Valle in het Nederlands

prachtig koloniaal hotel

De Essers
14-8-2010

Prachtig koloniaal hotel gelegen in het stadscentrum. Grote verzorgde kamers met zithoek en flatscreen-tv. Patio met tropische plantentuin, dakterras. Uitgebreid ontbijtbuffet met mariachi. San Christobal de Las Casa is zeker een bezoek waard!

Gereisd Met vrienden in juli 2010

mooi hotel

dj
8-11-2009

mooi hotel, met een goede ligging. alleen het eten in het hotel is echt slecht, zoek wat in de omgeving. rond plein en in de winkel straat zitten er zat.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Oct 14 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg mooi hotel

Jaske13
31-3-2009

Een erg mooi hotel. Grote verzorgde kamers, heel mooi badkamers, erg mooie receptie en eetruimtes. Zeker een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Hier met kerst 2 dagen geweest

Debbie
14-1-2008

Hier met kerst 2 dagen geweest. Midden in het gezellige centrum. Mensen spreken in het hotel geen engels wat soms erg lastig is. Hotelkamers zijn erg verouderd, donker en klein.

Gereisd Met partner in januari 2008
2007

Hotel bezocht in aug

Ellen H.
2-2-2007

Hotel bezocht in aug.2006 Een HEEEEEERLIJK hotel, toen we binnen kwamen hadden we gelijk al zo'n goed gevoel.Twee nachten gebleven en dat was echt een verademing.Goed gelegen, hotel uitlopen en je gelijk in het centrum bevinden.Leuk, sfeervol, netjes, erg gezellig, mooi ingerichte kamers,patio, eigen parkeerplaats en erg aardig en behulpzaam personeel.Engels verstaan ze prima maar praten zelf in het Spaans, ach, dat heeft wel wat en we begrepen best wat ze bedoelde !Goed om wat Spaans bij te leren. Ontbijt ook prima, niet TE veel maar goed genoeg !Al met al, PRIMA !!!!

Gereisd Anders in februari 2007
2006

We hebben tijdens onze rondreis door Mexico in april 2005

Patricia
29-10-2006

We hebben tijdens onze rondreis door Mexico in april 2005 hier 2 nachten geslapen. Zeer fraai gelegen stadshotel. Kamers iets donker, maar hebben allemaal ramen naar patio's (wij zaten naast een klein kapelletje, erg sfeervol). Men spreekt hier nauwelijks Engels, maar dat heeft ook weer zijn charmes. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Parkeren op eigen terrein. Rustige ligging, in het centrum.

Gereisd Anders in oktober 2006

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mansion del Valle in San Cristobal de Las Casas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mansion del Valle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.