Hotel Mansion del Valle

MexicoChiapasSan Cristobal de Las Casas

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Mansion del Valle voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 7 reviews

8.3FantastischScore uit 7 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Mansion del Valle

• 9De Essers14-08-2010

prachtig koloniaal hotel

Prachtig koloniaal hotel gelegen in het stadscentrum. Grote verzorgde kamers met zithoek en flatscreen-tv. Patio met tropische plantentuin, dakterras. Uitgebreid ontbijtbuffet met mariachi. San Christobal de Las Casa is zeker een bezoek waard!

• 8dj08-11-2009

mooi hotel

mooi hotel, met een goede ligging. alleen het eten in het hotel is echt slecht, zoek wat in de omgeving. rond plein en in de winkel straat zitten er zat.

• 9jose ivan romero01-11-2009

un hermoso lugar para descansar

el hotel esta muy bien me parece unos de los mejores que he visitado una bonita decoracion y excelente servicio vale la pena ademas que va acorde a la ciudad no duden en hospedarse

• 9Jaske1331-03-2009

Erg mooi hotel

Een erg mooi hotel. Grote verzorgde kamers, heel mooi badkamers, erg mooie receptie en eetruimtes. Zeker een aanrader.

• 5Debbie14-01-2008

Hier met kerst 2 dagen geweest. Midden in het gezellige centrum. Mensen spreken in het hotel geen engels wat soms erg lastig is. Hotelkamers zijn erg verouderd, donker en klein.

• 9Ellen H.02-02-2007

Hotel bezocht in aug.2006 Een HEEEEEERLIJK hotel, toen we binnen kwamen hadden we gelijk al zo'n goed gevoel.Twee nachten gebleven en dat was echt een verademing.Goed gelegen, hotel uitlopen en je gelijk in het centrum bevinden.Leuk, sfeervol, netjes, erg gezellig, mooi ingerichte kamers,patio, eigen parkeerplaats en erg aardig en behulpzaam personeel.Engels verstaan ze prima maar praten zelf in het Spaans, ach, dat heeft wel wat en we begrepen best wat ze bedoelde !Goed om wat Spaans bij te leren. Ontbijt ook prima, niet TE veel maar goed genoeg !Al met al, PRIMA !!!!

• 9Patricia29-10-2006

We hebben tijdens onze rondreis door Mexico in april 2005 hier 2 nachten geslapen. Zeer fraai gelegen stadshotel. Kamers iets donker, maar hebben allemaal ramen naar patio's (wij zaten naast een klein kapelletje, erg sfeervol). Men spreekt hier nauwelijks Engels, maar dat heeft ook weer zijn charmes. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Parkeren op eigen terrein. Rustige ligging, in het centrum.

Hotel Mansion del Valle info

Facilities