Hotel La Noria

Kleine hotelsWeer vandaag26°12°

We hebben een aantal aanbieders voor La Noria voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Noria in het Nederlands

2006

Net hotel midden in San Cristobal de las Casas, aan de De

Jos
20-11-2006

Net hotel midden in San Cristobal de las Casas, aan de Insurgentes. De kamers zijn aan een (inmiddels overdekte) binnenplaats, waardoor ze redelijk ver van de doorgaande weg liggen (dat scheelt een hoop herrie). Ruime, schone kamers met een mooie moderne badkamer en tv.In het laagseizoen kan er flink wat van de prijs af. Gasten mogen gratis gebruik maken van het internet. Wij hebben aardig wat hotels bekeken in San Cristobal en vonden dit de netste in zijn prijsklasse.

Gereisd Anders in Mon Nov 20 2006 17:12:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresAv. Insurgentes 29200(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Noria in San Cristobal de Las Casas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Noria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.