San Cristobal de Las Casas

We hebben een aantal aanbieders voor San Cristobal de Las Casas voor je op een rij gezet:

vakanties San Cristobal de Las Casas

Reviews over San Cristobal de Las Casas

Stad in de bergen.

Olivier
    26-11-2013

San cristobal de la casas is gelegen in de chiapas, ten zuiden van Palenque. De stad bevind zich in een adembenemend landschap op zo'n 2200 meter hoogte. Ideale plek om het gebergte, de canyon en watervallen te leren kennen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

Gemoedelijke sfeer

Ilja
    21-7-2012

San Cristobal heeft een gemoedelijk centrum waar je heerlijk kunt slenteren door de gezellige straatjes. 's Avonds kun je er heerlijk eten of een lekker drankje drinken in een van de vele restaurantjes of barretjes. Ook zijn er prachtige kerken en gezellige markten. San Cristobal ligt in een prachtige omgeving met de fantastische Sumidero kloof die je zeker een bezoekje moet brengen. Een plek waar wij twee gezellige dagen gehad hebben.

Gereisd Met partner in juli 2012

Gezellige stad

Thea
    18-4-2012

Een hele gezellige, beetje alternatieve stad. Wij waren er de zaterdag voor pasen en er speelden allerlei bandjes en ' s avonds was er vuurwerk. Marktjes erg leuk en spullen niet duur en goed op af te dingen. Lopen veel vrouwen en kinderen doeken en armbandjes te verkopen, maar ze zijn niet opdringerig. Na 1x nee lopen ze verder. Ook de verse mango van de straatverkopers is heerlijk. Veel restaurantjes en barretjes.

Gereisd Met partner in april 2012

Kleurrijk koloniaal stadje

Bruno
    28-3-2012

San Cristobal de las Casas is een mooi stadje in de bergen van Mexico. Door de hoogte kan 't er 's avonds afkoelen. De invloed van de Spaanse overheersing is nog duidelijk terug te zien in de kleurrijke huizen. San Cristobal heeft een leuk autovrij centrum met veel keuze aan restaurants. Vanuit de plaats kun je trips maken naar het nabij gelegen Mayadorp San Juan Chamula en de Cañón del Sumidero, een kloof met apen en krokodillen.

Gereisd Met partner in februari 2012

Leuk stadje

Rinus
    15-3-2011

Het stadje is gelegen op een hoogvlakte en daardoor is het landschap in de omgeving niet zo spectaculair, het stadje zelf heeft een aantal mooie bezienswaardigheden zoals wat koloniale gebouwen, de kathedraal, de Chiapas Universiteit en het topstuk van de stad is de Santo Domingokerk met zijn prachtig bewerkte gevel. In de omgeving liggen nog een aantal dorpen die het bezoeken waard zijn vanwege de hier nog volop levende indianencultuur, met name een bezoek aan Zinacantan en San Juan Chamula loont zich zeer.

Gereisd Met vrienden in februari 2007
San Cristobal de Las Casas scoort een 8,7 uit 10, op basis van 33 reviews