Hotel Ciudad Real Palenque

Hotel Ciudad Real Palenque

FamiliehotelWeer vandaag35°24°

We hebben een aantal aanbieders voor Ciudad Real Palenque voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ciudad Real Palenque in het Nederlands

goed hotel

anoniem
15-5-2010

Het is een mooi hotel met goede kamers, restaurant en geweldig zwembad. Het avondeten is erg goed, maar het ontbijt valt tegen. Het is ongeveer 10 minuten met de auto naar de tempels van Palenque. Het is heerlijk om na het bezoeken daarvan te gaan zwemmen en te relaxen in een hangmat. Er is ook een gratis parkeerplaats bij het hotel.

Gereisd Met partner in Thu Apr 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ciudad Real Palenque in Palenque, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ciudad Real Palenque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.