Hotel Rio Bec Dreams

2 reviews over Hotel Rio Bec Dreams in het Nederlands

Geweldige accomodatie, leuke mensen, heerlijk eten, fantastische Maya steden in de omgeving. Dit is echt mijn happy place! Ik ga niet snel terug naar een plek, maar dit keer wel :) En ik vond het zo mooi, dat mijn man mij in Cakakmul (een Maya stad hier in de buurt) ten huwelijk heeft gevraagd!

Geweldige plek en leuke mensen

Daniel
9-3-2007

Geweldige plek en leuke mensen. Let ook op de bediening hier, er bestaan dus WEL knappe indianen!:-)

Alleen de prijs viel wat tegen, met name eten is relatief duur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rio Bec Dreams in Xpujil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rio Bec Dreams zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rio Bec Dreams scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.