MexicoCampecheXpujilHotels XpujilHotel Chicanna EcoVillage Resort

Hotel Chicanna EcoVillage Resort

MexicoCampecheXpujil

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Chicanna EcoVillage Resort voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 5 reviews

7GoedScore uit 5 reviews
  • 7Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Chicanna EcoVillage Resort

• 8Bart28-07-2012

Schoon hotel met lekker zwembad

Mooi hotel voor een doorreis naar Calakmul. De kamers zijn eenvoudig, bedden zijn goed en voor de muggen te verdrijven hangt er een geruisloze ventilator aan het plafond. We kwamen bij zonsondergang aan in dit hotel en hebben direct een duik genomen in het fijne zwembad. Zeker de moeite waard om in het donker eens van de geluiden van het bos te genieten. Het ontbijt de dag erna was prima.

• 7Richard16-08-2011

Goed hotel voor (door) reizigers

Ligt gunstig op de weg van en naar Palenque / Calkamul etc. Simpel hotel geen airco maar een plafond ventilator.

• 6Saskia26-07-2010

Eco is dan ook echt eco

Redelijk hotel, maar volgens mij geen drie sterren. Doordat het de dag voor onze komst bewolkt was, hadden we geen warm water. Dat vond de receptie (geen telefoon, ze hebben soms hun gsm aan staan) toch logisch, want zonnenpanelen kunnen door de wolken de boiler niet verwarmen. Bijna geen bereik met onze eigen gsm´s. Bedden erg hard. Geen airco en toen viel ook nog eens de stroom uit. Dit was trouwens nog het beste hotel in de omgeving is, volgens de lokale reisagent. Eten in het restaurant was wel lekker, alleen duur voor Mexicaanse begrippen. Waarschijnlijk omdat er 11 km verderop pas het stadje Xpujil is en daar is volgens mij geen restaurant.

• 7anoniem15-05-2010

prima hotel, maar wel minder luxe door eco

Het hotel is op zich prima, maar de kamers zijn niet zo luxe als je zou verwachten van 3 sterren. Er is geen airco, maar wel een ventilator. Ze zeggen dat de natuurlijke ventilatie door de bouw voldoende is, maar dat was niet zo. Het was erg warm en daardoor weinig geslapen. De horren en het dak van palmbladeren hielden de insecten nauwelijks tegen, dus we hebben diverse torren, muggen en spinnen moeten verwijderen. Het restaurant was prima. De locatie is goed omdat het dichtbij de ruines van Chicanna, Becan en Xpujil ligt. Je zou hiervandaan ook naar Calakmul kunnen gaan, maar dat is nog wel 2 uur rijden. Wij hebben deze locatie trouwens gekozen als tussenstop op de weg van Palenque naar Tulum.

• 7defbeatz25-12-2009

Heerlijk doorreis hotel

Heerlijk doorreis hotel, lekker zwembadje, vlakbij ruines.

Hotel Chicanna EcoVillage Resort info

• TVNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar