Xpujil

We hebben een aantal aanbieders voor Xpujil voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Xpujil voor je op een rij gezet:

Reviews over Xpujil

Schoon hotel met lekker zwembad

Bart,
    28-7-2012

Mooi hotel voor een doorreis naar Calakmul. De kamers zijn eenvoudig, bedden zijn goed en voor de muggen te verdrijven hangt er een geruisloze ventilator aan het plafond. We kwamen bij zonsondergang aan in dit hotel en hebben direct een duik genomen in het fijne zwembad. Zeker de moeite waard om in het donker eens van de geluiden van het bos te genieten. Het ontbijt de dag erna was prima.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Goed hotel voor (door) reizigers

Richard,
    16-8-2011

Ligt gunstig op de weg van en naar Palenque / Calkamul etc.

Simpel hotel geen airco maar een plafond ventilator.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

prima hotel, maar wel minder luxe door eco

anoniem,
    15-5-2010

Het hotel is op zich prima, maar de kamers zijn niet zo luxe als je zou verwachten van 3 sterren. Er is geen airco, maar wel een ventilator. Ze zeggen dat de natuurlijke ventilatie door de bouw voldoende is, maar dat was niet zo. Het was erg warm en daardoor weinig geslapen. De horren en het dak van palmbladeren hielden de insecten nauwelijks tegen, dus we hebben diverse torren, muggen en spinnen moeten verwijderen. Het restaurant was prima.

De locatie is goed omdat het dichtbij de ruines van Chicanna, Becan en Xpujil ligt. Je zou hiervandaan ook naar Calakmul kunnen gaan, maar dat is nog wel 2 uur rijden. Wij hebben deze locatie trouwens gekozen als tussenstop op de weg van Palenque naar Tulum.

Gereisd met partner in mei 2010

Heerlijk doorreis hotel

defbeatz,
    25-12-2009

Heerlijk doorreis hotel, lekker zwembadje, vlakbij ruines.

Gereisd met partner in juni 2009

Geweldige accomodatie, leuke mensen, heerlijk eten, Maya

Marije,
    11-4-2008

Geweldige accomodatie, leuke mensen, heerlijk eten, fantastische Maya steden in de omgeving. Dit is echt mijn happy place! Ik ga niet snel terug naar een plek, maar dit keer wel :) En ik vond het zo mooi, dat mijn man mij in Cakakmul (een Maya stad hier in de buurt) ten huwelijk heeft gevraagd!

Gereisd met partner in juli 2007
Xpujil scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews