Campeche

Reviews over accommodaties in Campeche

prima hotel

H,M, Mullers,
    24-4-2017

het hotel ligt op 20 minuten lopen van het centrum. uitzicht op de golf van mexico.

mooie ruime kamers die van alle gemakken voorzien zijn.

zeer vriendelijk personeel.

uitgebreid ontbijtbuffet. mooi zwembad. eigen reisbureau.

kamers zijn rustig ondanks de ligging aan de boulevard met verkeer.

minpuntje: het hotel heeft geen restaurant en in de naaste omgeving is er weinig keus.

Gereisd met partner in maart 2017

Mooi gelegen hotel

Conny,
    28-2-2012

Het hotel is gelegen aan het water en heeft ook nog een zwembad. Met mooi weer krijg je een mooie zonsondergang te zien.

Gereisd met vrienden in augustus 1989

Lekker rustig goed hotel

R.Hoek,
    15-6-2011

Prima verblijf voor een kort verblijf in Ciudad del Carmen. Zwembad bediening kan iets beter en als het hoogseizoen is meerdere legbedden.

Voor de rest gewoon goed hotel

Gereisd zakelijk in juni 2011

Goed om te overnachten tijdens rondreis

Nora,
    27-7-2010

Hotel is gelegen aan het strand van de Golf van Mexico.

Heeft een prachtig zwembaad met zicht op de Golf van Mexico, de pelicanen vliegen in formatie voorbij,prachtig om te zien. Avondbuffet met voldoende variatie.

Er is één minpuntje, op de kamer is geen haardroger ter bechikking. Maar kan wel aan de receptie bekomen worden.

Gereisd met vrienden in februari 2008

Motel-stijl

Petra,
    2-1-2010

Een prima hotel, motel stijl, volledig gerenoveerd. Laagbouw aan de boulevard (geen strand overigens). Ruime kamer en kregen er een extra gratis omdat ze geen triple-room hadden. Vriendelijk personeel. Prima parkeren, lekker zwembad. Je kunt 's avonds rustig even naar de stad rijden voor het diner, of fast food bij de buren. Ontbijt was ok, wel bijbetalen voor een ei.

Gereisd met vrienden in december 2009