Campeche

Reviews over accommodaties in Campeche

prima hotel

H,M, Mullers,
    24-4-2017

het hotel ligt op 20 minuten lopen van het centrum. uitzicht op de golf van mexico.

mooie ruime kamers die van alle gemakken voorzien zijn.

zeer vriendelijk personeel.

uitgebreid ontbijtbuffet. mooi zwembad. eigen reisbureau.

kamers zijn rustig ondanks de ligging aan de boulevard met verkeer.

minpuntje: het hotel heeft geen restaurant en in de naaste omgeving is er weinig keus.

mooi hotel

annelies,
    30-4-2015

mooie lobby, mooie kamer, heerlijke douche, kluis op kamer, helaas geen koelkast en zwembad was vies, ligging heel goed en je kunt prima ontbijten in zusterhotel.

Koloniaal hotel met mooi uitzicht op het centrum

Jadess,
    13-8-2014

Verouderd hotel met echt mooi uitzicht op het centrum. Luxere kamer gekregen met kingsize bed.

Mooi hotel voor rondreis

Ann,
    20-7-2014

Wij verbleven hier 1 nacht tijdens onze rondreis. Mooi hotel, aan zee, ruime propere kamer met zeezicht. leuk zwembad. Goede ligging

Heel lekker eten zowel ontbijt, lunch als diner!

Goed als doorreis hotel

Roeland ,
    12-5-2013

Hotel ligt iets van de weg af, auto's hoor je nog wel maar niet storend. Leuke en nette Cabana's, goede bedden, schoon. Tuin waar ze instaan is goed aangelegd, mooie natuur en prachtige vogels. Zwembad is heerlijk afkoelen in de warmte daar. Restaurant is matig maar voldoende, genoeg uitzoek, ook voor kinderen. Personeel behulpzaam en vriendelijk. In omgeving is niet veel te doen, behalve natuurlijk de ruïnes van becan en chincanna op korte afstand , en verder rijden oa Calakmul (1,5-2uur) daarom een zeer geschikt hotel voor een doorreis.