Campeche

Reviews over accommodaties in Campeche

prima hotel

H,M, Mullers,
    24-4-2017

het hotel ligt op 20 minuten lopen van het centrum. uitzicht op de golf van mexico.

mooie ruime kamers die van alle gemakken voorzien zijn.

zeer vriendelijk personeel.

uitgebreid ontbijtbuffet. mooi zwembad. eigen reisbureau.

kamers zijn rustig ondanks de ligging aan de boulevard met verkeer.

minpuntje: het hotel heeft geen restaurant en in de naaste omgeving is er weinig keus.

mooi hotel

annelies,
    30-4-2015

mooie lobby, mooie kamer, heerlijke douche, kluis op kamer, helaas geen koelkast en zwembad was vies, ligging heel goed en je kunt prima ontbijten in zusterhotel.

Koloniaal hotel met mooi uitzicht op het centrum

Jadess,
    13-8-2014

Verouderd hotel met echt mooi uitzicht op het centrum. Luxere kamer gekregen met kingsize bed.

Mooi hotel voor rondreis

Ann,
    20-7-2014

Wij verbleven hier 1 nacht tijdens onze rondreis. Mooi hotel, aan zee, ruime propere kamer met zeezicht. leuk zwembad. Goede ligging

Heel lekker eten zowel ontbijt, lunch als diner!

Sfeervol koloniaal hotel.

martin en feara,
    8-4-2013

Hotel was moeilijk te vinden met onze huurauto.Bagage uit en inpakmogelijkheden was in drukke en smalle straat vrijwel onmogelijk.We werden hier niet echt bij geholpen door personeel aan de balie.Dat was niet toegestaan door leidinggevende werd ons verteld.Hotel America is een sfeervol koloniaal hotel in het centrum van Campeche.

De entree en de binnenplaats zijn prachtig maar iets van vergane glorie is wel te merken.

Dit heeft ook wel weer zijn charme.

Kamers zijn ruim,bedden,openslaande karakteristieke balkondeuren naar Frans balkon.

Helaas geen WIFI en koelkastje op de kamer.

In het hotel kan men geen biertje bestellen.

Ontbijt was goed maar personeel ongeïnteresseerd.

Mijn man en ik waren op rondreis met gehuurde auto en wij vonden 1 nacht voldoende.Campeche is wel erg leuk om een dag door heen te slenteren.Helaas geen strand maar wel een leuke boulevard aan de Mexicaanse Golf.