Campeche

Reviews over accommodaties in Campeche

prima hotel

H,M, Mullers,
    24-4-2017

het hotel ligt op 20 minuten lopen van het centrum. uitzicht op de golf van mexico.

mooie ruime kamers die van alle gemakken voorzien zijn.

zeer vriendelijk personeel.

uitgebreid ontbijtbuffet. mooi zwembad. eigen reisbureau.

kamers zijn rustig ondanks de ligging aan de boulevard met verkeer.

minpuntje: het hotel heeft geen restaurant en in de naaste omgeving is er weinig keus.

Gereisd met partner in maart 2017

Motel-stijl

Petra,
    2-1-2010

Een prima hotel, motel stijl, volledig gerenoveerd. Laagbouw aan de boulevard (geen strand overigens). Ruime kamer en kregen er een extra gratis omdat ze geen triple-room hadden. Vriendelijk personeel. Prima parkeren, lekker zwembad. Je kunt 's avonds rustig even naar de stad rijden voor het diner, of fast food bij de buren. Ontbijt was ok, wel bijbetalen voor een ei.

Gereisd met vrienden in december 2009

Prima hotel

Marianne,
    26-1-2009

Dit hotel ligt aan de boulevard van Campeche, maar wel wat buiten het centrum. Het hotel is vrij nieuw en modern en daardoor is het minder sfeervol. De kamers zijn prachtig, de badkamer is heerlijk. Het hotel heeft een goed zwembad, tennisbanen, een sportzaal, kortom alle voorzieningen die je van een luxe hotel mag verwachten. Het ontbijtbuffet was uitstekend.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

Twijfelachtig

Linda,
    3-1-2009

Mooi hotel, veel rijke mexicanen.

Goede, grote kamer met badkamer met grote douche. Zeer behulpzaam personeel. Helaas een slecht ontbijt, de ene dag stond er 2 keer zo veel als de volgende dag. ?

Aan de boulevard, naast mcdonalds, burger king, kfc, de benzinepomp met atm, etcetera gelegen. Op loopafstand, maar liever overdag.

Gereisd met partner in januari 2009