Campeche

Reviews over accommodaties in Campeche

prima hotel

H,M, Mullers,
    24-4-2017

het hotel ligt op 20 minuten lopen van het centrum. uitzicht op de golf van mexico.

mooie ruime kamers die van alle gemakken voorzien zijn.

zeer vriendelijk personeel.

uitgebreid ontbijtbuffet. mooi zwembad. eigen reisbureau.

kamers zijn rustig ondanks de ligging aan de boulevard met verkeer.

minpuntje: het hotel heeft geen restaurant en in de naaste omgeving is er weinig keus.

Mooi hotel voor rondreis

Ann,
    20-7-2014

Wij verbleven hier 1 nacht tijdens onze rondreis. Mooi hotel, aan zee, ruime propere kamer met zeezicht. leuk zwembad. Goede ligging

Heel lekker eten zowel ontbijt, lunch als diner!

Voior Mexicaanse begrippen een knap hotel

Fulko,
    25-9-2012

Hotel ligt op loopafstand van het centrum. Zwembad is lekker voor een frisse duik

Mooie locatie

Walter,
    19-1-2011

We hebben 1 nacht geslapen in dit hotel tijdens onze rondreis door Yucatan.

Het hotel is mooi gelegen aan zee, op zeer korte loopafstand van het historische centrum.

De ruime kamer was netjes, maar rook een beetje muf. Met de schuifpui naar het balcon even open was dat zo opgelost. Verder een prima kamer met een nette badkamer.

Het zwembad was behoorlijk ruim met zelfs een duikplank. Het water was wel wat koud. Ligbedjes naast het zwembad, maar 's middags helaas alleen maar schaduw rond het zwembad.

Motel-stijl

Petra,
    2-1-2010

Een prima hotel, motel stijl, volledig gerenoveerd. Laagbouw aan de boulevard (geen strand overigens). Ruime kamer en kregen er een extra gratis omdat ze geen triple-room hadden. Vriendelijk personeel. Prima parkeren, lekker zwembad. Je kunt 's avonds rustig even naar de stad rijden voor het diner, of fast food bij de buren. Ontbijt was ok, wel bijbetalen voor een ei.