Campeche

Reviews over accommodaties in Campeche

prima hotel

H,M, Mullers,
    24-4-2017

het hotel ligt op 20 minuten lopen van het centrum. uitzicht op de golf van mexico.

mooie ruime kamers die van alle gemakken voorzien zijn.

zeer vriendelijk personeel.

uitgebreid ontbijtbuffet. mooi zwembad. eigen reisbureau.

kamers zijn rustig ondanks de ligging aan de boulevard met verkeer.

minpuntje: het hotel heeft geen restaurant en in de naaste omgeving is er weinig keus.

mooi hotel

annelies,
    30-4-2015

mooie lobby, mooie kamer, heerlijke douche, kluis op kamer, helaas geen koelkast en zwembad was vies, ligging heel goed en je kunt prima ontbijten in zusterhotel.

Koloniaal hotel met mooi uitzicht op het centrum

Jadess,
    13-8-2014

Verouderd hotel met echt mooi uitzicht op het centrum. Luxere kamer gekregen met kingsize bed.

Mooi hotel voor rondreis

Ann,
    20-7-2014

Wij verbleven hier 1 nacht tijdens onze rondreis. Mooi hotel, aan zee, ruime propere kamer met zeezicht. leuk zwembad. Goede ligging

Heel lekker eten zowel ontbijt, lunch als diner!

Super locatie, aan begin Vd weg naar Calakmul

Roeland ,
    12-5-2013

Mooi aangelegde tuin in het oerwoud met een aantal Cabana's. Echt het idee dat je al in de jungle zit, door geluiden en dieren die je ziet en hoort. Cabana's zijn netjes en schoon, eenvoudig ingericht maar voldoende voor wat je nodig hebt. Klein zwembad om na warme dag even in af te koelen. Restaurant was prima, genoeg keuzemogelijkheden. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Vanuit hier nog zo' n 1-1,5 uur naar de ingang van Calakmul.