Hotel Hacienda Real

HotelWeer vandaag34°23°

We hebben een aantal aanbieders voor Hacienda Real voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hacienda Real in het Nederlands

Lekker rustig goed hotel

R.Hoek
15-6-2011

Prima verblijf voor een kort verblijf in Ciudad del Carmen. Zwembad bediening kan iets beter en als het hoogseizoen is meerdere legbedden.

Voor de rest gewoon goed hotel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hacienda Real in Ciudad Del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hacienda Real zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hacienda Real scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.