Hotel Holiday Inn Campeche

KinderhotelWeer vandaag35°22°

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Campeche voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Holiday Inn Campeche in het Nederlands

Dit is een 4 sterren hotel, niet 3!

Paul
18-1-2010

Ik weet niet wie dit heeft verzonnen maar dit is een 4 sterren hotel, na europese standard. Mexicaanse standard 5 sterren. Geweldig nieuw hotel, schitterend aan de baai van Campeche gelegen. Hele mooie kamers, vraag er wel een met uitzicht op de baai.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Campeche in Campeche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Campeche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.