Hotel Debliz

38 reviews over Hotel Debliz in het Nederlands

Spookhotel?

wij9
29-9-2011

We hebben 1 nacht gespalen in dit hotel tijdens een rondreis door Yucatan. Bij aankomst lijkt het een gewoon hotel. Echter als je binnen door het hotel loopt lijkt het wel een spookhotel. Groot, verlaten en vervallen. De ontbijtruimte was heel donker en toen wij er waren was er bijna niemand in het hotel. Goed om er 1 nachtje te slapen en snel weer weg!

Niet bijzonder

Dhr. J.E.M.
17-8-2011

Het was een hele toer om het hotel te vinden.

Het oogt heel chique, maar de kamers vielen qua verzorging tegen.

We zaten hoog met blik op een zwembad...niets als je hoogtevrees hebt.

Je hebt vervoer nodig om in de stad zelf te komen.

Tja

Sillie
5-8-2011

Vreemd hotel met allemaal rare donkere gangen. Kamer was oké voor een nacht. Badkamer was slecht, wc bleef aan doorlopen. Vlakbij het hotel was net die avond heel veel te doen met dansen, kraampjes enzovoort was wel een leuke ervaring alle Mexicanen op zijn moois flaneren over het pleintje.

Overnachtingshotel

Patricia
5-4-2010

Prima overnachtingshotel.

Zwembad in de vorm van een vis.

Spookhotel

Anneke
18-1-2009

Hotel Debliz ligt erg afgelegen t.o. van het centrum in een buurt waar je niet 's avonds naar buiten kan. sommige gangen waren echt stikdonker, al het licht was uit en dat gaf een spookachtige indruk. Alles zag er nogal gammel uit. Het water van de douche was koud of kokendheet. Het ontbijt was niet bepaald "fris". Niet heen gaan, ook niet voor 1 nacht.

2008

Verouderd hotel

Annemieke
27-12-2008

Verouderd hotel, doet verlaten aan.

Wel hadden we een ruime schone kamer, en een heerlijk zwembad. Voor één nacht op doorreis goed te doen, maar ga er ajb niet voor een langere periode naar toe

prima hotel

Nathalie van 't Hul
    13-10-2008

In dit hotel 1 nacht geslapen.

Met de taxi ben je zo in de stad.

Bedden en badkamer prima, zwembad heerlijk!

Eten weinig keuze maar prima.

Kortom een goed hotel voor 1 nacht

Drama

Stephanie
    5-9-2008

Verreweg het allerslechtste hotel waar we ooit hebben overnacht. Gelukkig hebben we hier maar 1 nacht geslapen. Het hotel ligt zeer afgelegen in een verpauperde buurt en het personeel van het hotel is alles behalve vriendelijk en behulpzaam. Het meubilair en de entourage van het hotel oogt vies en ruikt muf. Het pand zelf is vervallen en de verf bladdert van de buitenmuren af. Onze kamer had behoorlijk wat gebreken, zoals bv. een kapotte airco, een defecte TV en een verstopt toilet. Ik raad iedereen dit hotel af!

Verlaten bouwval

fred
    26-8-2008

was misschien ooit bedoeld als leuk hotel, maar inmiddels verlaten bouwval. ligt 5 km van het centrum in afgelegen industrieterrein naast lege gebouwen. Wordt waarschijnlijk alleen geboekt omdat dit het enige hotel is waar je een week vantevoren nog een hele bus in kwijt kunt.

kamers waren muf en vies. Kakkerlakken in de gang. ook hing er een brandlucht in de gang.

Gelukkig hadden we een auto en konden we snel naar het centrum.

ontbijten hebben we hier niet gedaan. zaal is ongezellig en donker. Snel voorbijrijden dus.

verlaten, spookachtig

Vanessa
    18-8-2008

een hotel in een verlaten, bouwvallige buurt van de stad. We hadden het idee dat we buiten een zeer enkele locale gast, geen andere gasten aanwezig waren. De kamers waren niet belegd en in de eetzaal 's ochtends donker, vitrines niet gevuld, bar leeg. Ontbijt was magertjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Debliz voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Debliz in Campeche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Debliz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Debliz scoort een 5.03 uit 10 op basis van 38 reviews.