Tijdelijk €25 aanbetaling

• 5Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Debliz voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

36 Reviews over Debliz

• 2wij929-09-2011

Spookhotel?

We hebben 1 nacht gespalen in dit hotel tijdens een rondreis door Yucatan. Bij aankomst lijkt het een gewoon hotel. Echter als je binnen door het hotel loopt lijkt het wel een spookhotel. Groot, verlaten en vervallen. De ontbijtruimte was heel donker en toen wij er waren was er bijna niemand in het hotel. Goed om er 1 nachtje te slapen en snel weer weg!

• 6Dhr. J.E.M.17-08-2011

Niet bijzonder

Het was een hele toer om het hotel te vinden. Het oogt heel chique, maar de kamers vielen qua verzorging tegen. We zaten hoog met blik op een zwembad...niets als je hoogtevrees hebt. Je hebt vervoer nodig om in de stad zelf te komen.

• 6Sillie05-08-2011

Tja

Vreemd hotel met allemaal rare donkere gangen. Kamer was oké voor een nacht. Badkamer was slecht, wc bleef aan doorlopen. Vlakbij het hotel was net die avond heel veel te doen met dansen, kraampjes enzovoort was wel een leuke ervaring alle Mexicanen op zijn moois flaneren over het pleintje.

• 6Patricia05-04-2010

Overnachtingshotel

Prima overnachtingshotel. Zwembad in de vorm van een vis.

• 4Anneke18-01-2009

Spookhotel

Hotel Debliz ligt erg afgelegen t.o. van het centrum in een buurt waar je niet 's avonds naar buiten kan. sommige gangen waren echt stikdonker, al het licht was uit en dat gaf een spookachtige indruk. Alles zag er nogal gammel uit. Het water van de douche was koud of kokendheet. Het ontbijt was niet bepaald "fris". Niet heen gaan, ook niet voor 1 nacht.

• 5Annemieke27-12-2008

Verouderd hotel

Verouderd hotel, doet verlaten aan. Wel hadden we een ruime schone kamer, en een heerlijk zwembad. Voor één nacht op doorreis goed te doen, maar ga er ajb niet voor een langere periode naar toe

• 7Nathalie van 't Hul13-10-2008

prima hotel

In dit hotel 1 nacht geslapen. Met de taxi ben je zo in de stad. Bedden en badkamer prima, zwembad heerlijk! Eten weinig keuze maar prima. Kortom een goed hotel voor 1 nacht

• 3Stephanie05-09-2008

Drama

Verreweg het allerslechtste hotel waar we ooit hebben overnacht. Gelukkig hebben we hier maar 1 nacht geslapen. Het hotel ligt zeer afgelegen in een verpauperde buurt en het personeel van het hotel is alles behalve vriendelijk en behulpzaam. Het meubilair en de entourage van het hotel oogt vies en ruikt muf. Het pand zelf is vervallen en de verf bladdert van de buitenmuren af. Onze kamer had behoorlijk wat gebreken, zoals bv. een kapotte airco, een defecte TV en een verstopt toilet. Ik raad iedereen dit hotel af!

• 3fred26-08-2008

Verlaten bouwval

was misschien ooit bedoeld als leuk hotel, maar inmiddels verlaten bouwval. ligt 5 km van het centrum in afgelegen industrieterrein naast lege gebouwen. Wordt waarschijnlijk alleen geboekt omdat dit het enige hotel is waar je een week vantevoren nog een hele bus in kwijt kunt. kamers waren muf en vies. Kakkerlakken in de gang. ook hing er een brandlucht in de gang. Gelukkig hadden we een auto en konden we snel naar het centrum. ontbijten hebben we hier niet gedaan. zaal is ongezellig en donker. Snel voorbijrijden dus.

• 5Vanessa18-08-2008

verlaten, spookachtig

een hotel in een verlaten, bouwvallige buurt van de stad. We hadden het idee dat we buiten een zeer enkele locale gast, geen andere gasten aanwezig waren. De kamers waren niet belegd en in de eetzaal 's ochtends donker, vitrines niet gevuld, bar leeg. Ontbijt was magertjes.

Hotel Debliz info

• LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Av. Gustavo Diaz Ordaz , 24010