Tijdelijk €25 aanbetaling

6VoldoendeScore uit 8 reviews

6VoldoendeScore uit 8 reviews
  • 6Waardering

• Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Debliz Xpujil

• 6wij929-09-2011

Eenvoudig hotel

Eenvoudig hotel waar we 1 nacht verbleven hebben tijdens een rondreis door Yucatan. S'ochtens wakker worden met het geluig van de jungle is heerlijk! Alles is schoon en eenvoudig. Ideaal hotel om een nachtje te verblijven tijdens een rondreis, langer zouden we niet aanraden.

• 2P.Brekelmans09-11-2009

Hotel of Hell

We hebben in veel hotels in Mexico overnacht, maar dit was ronduit de slechtste. We waren de enige gasten die nacht en er hing echt een sfeer van Hitchcock. Airco deed het met goed fatsoen niet en maakte veel kabaal. Geen warm water. En eten in de hotel, zou ik ook maar niet doen. Eind conclusie, niet hier verblijven. Blijf in Chetumal als je op rondreis bent en ga daarvandaan rechtstreeks door naar Palenque.

• 8Steve25-06-2009

we really enjoyed staying at the Debliz Xpujil

I would recommend it to travelers who are looking for a home base from which to visit multiple sites. The hotel is beautiful, the people are lovely, the only knock is that the food served in the restaurant is mediocre. Our expectations were met.

• 7TB23-02-2009

1 nacht is genoeg

tijdens individuele rondreis met huurauto verbleven we 1 nacht in dit hotel. dit was meer dan genoeg. wij waren de enige gasten, wat ook wel weer lekker rustig was. we hadden als gevolg daarvan een privé-zwembad! in het dorp is NIETS te doen, het is zelfs zo verlaten dat we niet in een restaurant durfden te eten (het eten zou zowaar bedorven hebben kunnen zijn). 's avonds viel door onweer de stroom uit, een hotelmedewerker kwam ons een grote lamp op batterijen brengen, dat was vriendelijk.

we hebben niet in het hotel gegeten, maar zijn 's ochtends vroeg weer weggereden.

• 4San en Ron14-12-2008

Hotel leek meer een spookstad uit een film

Wij hebben hier vorige week tijdens onze rondreis willen slapen (dit zat in ons programma). Bij aankomst zag het hotel er zeer verlaten en bouwvallig uit. We werden zeer onvriendelijk ontvangen en de sleutel werd bijna letterlijk naar ons toegesmeten. We waren de enige klanten op deze dag. Na wat ruïnes bezocht te hebben waren er nog geen gasten bijgekomen. De kamer was wel druk bezocht: door allemaal ongedierte! Het beddengoed en de handdoeken roken muf en leken al maanden er zo bij te liggen. Het restaurant was voor de helft een bouwval en de andere helft stonk enorm. Dit hotel was zelfs voor één nacht te ranzig voor woorden. Toen maar besloten naar hotel in de buurt te gaan (Chicanna Ecovillage). Dit is wel een aanrader en niet eens veel duurder.........

• 7Nathalie van 't Hul13-10-2008

Prima hotel voor een nacht

In dit hotel 1 nacht geslapen, prima voor 1 nacht! Eten zowel in de avond als in de ochtend beperkt, maar smaakte goed. Alleen in de omgeving niks op loopafstand dus daarvoor moet je hier niet naartoe.

• 7wiljan en ellen15-08-2007

Ook wij waren er 1 nacht tijdens rondreis, maar dan met een bus van 30 mensen. Het was bijzoner gewellig om samen in het zwembad te zwemmen, te basketballen en op de waranda nog even te kaarten. Dit gaf ons juist een beetje camping gevoel. Water hadden wij overigens ook niet, maar je kunt altijd nog een duik in het zwembad nemen.

• 8Bert10-04-2007

Prima hotel, vooral gezien de prijs. Soms bussen met Duitsers. Anders erg rustig hotel. Ruime kamers, niet zo'n diep zwembad, maar tja, er is geen water in de omgeving. Attent personeel!

• 7Marit16-06-2006

Vorig jaar hebben we met een huurauto Yucatan verkent en hebben we o.a. in Debliz Xpujil overnacht. Dit was begin januari, we waren de enige gasten, een vreemde gewaarwording. Er zat ook niemand achter de receptie maar een soort concierge heeft ons de sleutel gegeven. Het ziet er van buiten allemaal een beetje 'verlopen' uit maar de kamer was ruim en schoon. Water hebben ze in Xpujil niet, dit wordt aangevoerd dus je moet er zuinig mee zijn.

Xpujil is verder een gehucht van niks: een paar hutten en een winkel (en geloof ik ook nog een benzinestation), dan heb je het wel gehad. In de buurt zijn wel de ruines van Becan, de moeite waard.

• 8carola31-10-2005

Hotel ligt wat afgelegen maar beschikt over een groot zwembad. Kamer en badkamer is netjes. Wees er zuinig met water, dus ga in de avond douchen want het kan voorkomen dat er in de ochtend alleen heet water is. Bedden zijn zeer ruim, tv heeft veel zenders. Hotel waar veel mensen voor 1 nacht zijn. Restaurant is goed qua eten, helaas ziet het er niet heel gezellig uit.

Hotel Debliz Xpujil info

Soort hotel

• Adults onlyBeschikbaar

• RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Carretera Escárcega 155, 24640