Hotel Castelmar

We hebben een aantal aanbieders voor Castelmar voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Castelmar in het Nederlands

Het hotel is prachtig koloniaal, met zeer ruime kamers. Personeel spreekt helaas geen Engels, maar waren wel vriendelijk. We hadden een kamer aan de zijkant, wat volgens mij goed was, omdat de straat ervoor vrij druk kan zijn. Maar het was een prima hotel op een centrale plek!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castelmar in Campeche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castelmar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Castelmar scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.