Hotel America Centro

MexicoCampecheCampeche

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel America Centro voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 18 reviews
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 18 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

18 Reviews over America Centro

• 7Jadess13-08-2014

Koloniaal hotel met mooi uitzicht op het centrum

Verouderd hotel met echt mooi uitzicht op het centrum. Luxere kamer gekregen met kingsize bed.

• 7martin en feara08-04-2013

Sfeervol koloniaal hotel.

Hotel was moeilijk te vinden met onze huurauto.Bagage uit en inpakmogelijkheden was in drukke en smalle straat vrijwel onmogelijk.We werden hier niet echt bij geholpen door personeel aan de balie.Dat was niet toegestaan door leidinggevende werd ons verteld.Hotel America is een sfeervol koloniaal hotel in het centrum van Campeche. De entree en de binnenplaats zijn prachtig maar iets van vergane glorie is wel te merken. Dit heeft ook wel weer zijn charme. Kamers zijn ruim,bedden,openslaande karakteristieke balkondeuren naar Frans balkon. Helaas geen WIFI en koelkastje op de kamer. In het hotel kan men geen biertje bestellen. Ontbijt was goed maar personeel ongeïnteresseerd. Mijn man en ik waren op rondreis met gehuurde auto en wij vonden 1 nacht voldoende.Campeche is wel erg leuk om een dag door heen te slenteren.Helaas geen strand maar wel een leuke boulevard aan de Mexicaanse Golf.

• 8Jeroen22-04-2012

Centraal gelegen in fraai koloniaal pand

Hotel América ligt op een steenworp van het centrale plein van Campeche in een fraai koloniaal pand. Vooral de kleine binnenplaats die wordt omringd door zuilengalerijen is een plaatje. Het is er goed toeven aan de ontbijttafeltjes op de binnenplaats en op de brede galerij van de 1e verdieping.

Onze kamer achter in het hotel ziet er keurig uit. De kamer is schoon en ruim met twee 2-persoonsbedden. Het is alleen wel wat een donker hol. Het enige raam in de kamer is al niet groot en de helft ervan wordt opgevuld door de airco. De badkamer is ruim en fris betegeld.

• 7RS11-11-2011

Centraal gelegen

Hotel zelf is sfeervol, maar de kamers zijn wat donker en hokkerig. Het bij de prijs inbegrepen ontbijt mag geen naam hebben, maar het is beter dan niets. De ligging is ideaal en je hebt alle hoogtepunten van de stad op loopafstand.

• 6marijepelle11-12-2010

Redelijk

Voor 1 nachtje is het een redelijk hotel. Kamers doen een beetje oud en stoffig aan, niet echt sfeervol. De patio binnen het hotel is wel sfeervol, daar wordt ook ontbijt geserveerd. Mag inderdaad geen naam hebben, papieren bordjes en bekertjes en toast uit een pakje. Maar ja, het ontbijt is bij de prijs inbegrepen en da's niet gebruikelijk in Mexico.

• 7Bianca15-04-2010

Leuk hotel midden in het centrum

Hotel ligt op twee blokken afstand van het plein. Mooie kathedraal waar 's avonds muziek wordt gemaakt en gegeten wordt. Hotel heeft geen lift en heb zelf geen bellboys gezien. Er is een tijdelijke parkeerplaats voor de deur om uit te laden. Daarna kun je gratis je auto kwijt bij hotel Del Mar, zo'n 2 à 3 blokken verderop. Schone ruime kamers, fijne badkamer, airco. Hotel heeft bovendien een gezellige binnenplaats. De zee is op loopafstand, maar er is geen strand. Eten bij Marganzo is aardig.

• 8Dennis09-01-2010

Mooie ligging

Ook wij zijn hier geweest tijdens een individuele rondreis. Het hotel ligt fantastisch midden in het leuke centrum van Campeche.

Het ontbijt mag geen naam hebben je kan beter onderweg wat halen en eerder weg gaan. Verder alles keurig geregeld in het hotel. Wanneer je je meld bij de receptie wordt je gewezen op een prive parkeerplaats van het hotel. Parkeren kan namelijk nogal een probleem zijn in de buurt.

• 7defbeatz05-12-2009

Voor 1 nacht oke, langer niet

Service was goed, Kamer was schoon, airco deed het niet goed, was incl ontbijt wat 1 droog geroosterd broodje was met hele slechte koffie en jus. (wij zijn ergens anders gaan ontbijten) het stadje zelf is gezellig.

• 6Valesca06-10-2009

Kamers zonder daglicht...

Locatie van het hotel is prima, middenin de drukte van de stad maar de kamers laten te wensen over... In die van ons zat geen raam dus het was er een muffe boel. De airo's zijn bevestigd in de muren naar de hal dus daar is het erg warm en lawaaierig. Er is ook een plafondwaaier aanwezig maar die laat de muffe lucht alleen maar circuleren. Wel hebben 2 persoonskamers 2 queensize bedden dus er is genoeg ruimte. Badkamer en douche waren klein maar schoon. Goed te doen voor 1 nachtje maar langer zou ik er niet willen blijven. Geen aanrader.

• 8Ingrid13-08-2009

Prima hotel

Gelegen in 't historisch centrum. Schone kamers met airco en tv en leuk als je een klein balkonnetje hebt zoals wij hadden. Vriendelijk personeel. Ontbijt is bij de prijs inbegrepen, maar wel heel eenvoudig.

Hotel America Centro info

Facilities