Reviews over Becán

Goed als doorreis hotel

Roeland ,
    12-5-2013

Hotel ligt iets van de weg af, auto's hoor je nog wel maar niet storend. Leuke en nette Cabana's, goede bedden, schoon. Tuin waar ze instaan is goed aangelegd, mooie natuur en prachtige vogels. Zwembad is heerlijk afkoelen in de warmte daar. Restaurant is matig maar voldoende, genoeg uitzoek, ook voor kinderen. Personeel behulpzaam en vriendelijk. In omgeving is niet veel te doen, behalve natuurlijk de ruïnes van becan en chincanna op korte afstand , en verder rijden oa Calakmul (1,5-2uur) daarom een zeer geschikt hotel voor een doorreis.

Heerlijke lodge midden in de natuur

San en Ron,
    21-12-2008

Hotel ligt midden in biosfeerreservaat Calakmul.

Ze organiseren diverse excursies (o.a. naar tempelcomplex Calakmul en vogeltour). Alle tempels in het Rio Bec zijn in de buurt. Kamers zien er super uit met groot balkon. Eten is ook goed verzorgd, dit is maar goed ook want er is verder niets in de buurt.