Hotel Casa Del Mar

Hotel Casa Del Mar

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Del Mar voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Casa Del Mar

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Del Mar in San Jose Del Cabo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.