Sorteren

Reviews over accommodaties in Mauritius

Relaxed

Janet
    15-5-2018
    Heerlijk rustig hotel. Vriendelijk personeel. Eten is ok. Fantastisch uitzicht vanaf de kamers. Allemaal zeezicht. Als je je kamer uitloopt is er een soort strand gecreëerd met daarop heerlijke bedjes en parasol en een uitzicht dat nooit verveeld. Jammer dat er geen echt strand is. In zee zwemmen is bijna niet mogelijk ivm rotsen. Maar het zwembad maakt dat weer goed.

Werelds

Ben Bransen
    30-4-2018

Le Vicotoria is een fantastisch hotel op het mooie eiland Mauritius. Het leek net of je in een paleis woonde. De kamer was perfect en super groot met daarbij een heerlijke badkamer.

De zee is kraakhelder en het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Daarnaast was het strand bijna wit.

Op het eiland heb je nog diverse bezienswaardigheden zoals de hoofdstad Port Louis, suikerplantages, hindoetempels en de onderwaterwereld.

In 1 woord geweldig en hoop hier ooit nog eens naar terug te gaan.

Mauritius scoort een 7,6 uit 10, op basis van 120 reviews