Sorteren

Reviews over accommodaties in Mauritius

Morgen weer terug!

Marcia
    13-11-2018

Het is even vliegen maar dan ben je op het prachtige Mauritius. Het appartement/hotel ligt op vijf minuten lopen van het strand. Wij waren met onze dochters en hadden ieder een studio met keuken en ruime badkamer met daartussen een deur, personeel en de bevolking wil alles voor je doen om ervoor te zorgen dat je een geweldige vakantie hebt. Tijdens excursies meerdere keren walvissen en dolfijnen gezien! En in augustus heerlijke temperatuur.. kortom super vakantie

Heerlijk verblijf op Mauritius

Koenders
    7-11-2018

Een prima hotel voor een verblijf aan de noordkust op Mauritius. Het hotel ligt wat verder weg van Grande Baie, waar men winkeltjes, bank, eetgelegenheden kan vinden. Deze afstand lopend afleggen is niet aan te raden. Je loopt op een drukke weg. Met een taxi/bus/auto kun je er goed komen. Het personeel is vriendelijk en wilt het voor de gasten naar hun zin maken. Het all-inclusive concept is heel fijn. Ontbijt, lunch en diner in buffetvorm, maar de lunch ook a la cart. Het eten is voor ieder wat wils, met iedere dag een ander thema, ondanks dat zou de variatie zou nog wat meer kunnen. De kamers zijn erg fijn en goed verzorgd. Mocht er iets zijn, kun je dit aangeven. In de avonden is er een muzikale act. Het hotel biedt gasten drankjes, wateractiviteiten, handdoeken en strandbedjes aan. Top! Het strand is erg mooi, wel met veel bootjes die aanmeren. Voor honeymooners geven ze enkel een diner voor 2, daar hadden we wat meer van verwacht!!

Voor herhaling vatbaar

Jensvh
    7-11-2018

Dit kleinschalige hotel is perfect voor koppels en honeymooners. Het hotel ligt direct aan zee (er is een pier waar je prachtige foto’s kunt nemen) maar het is niet mogelijk om op het strand te liggen. Hiervoor kan je een korte wandeling maken langs de kust. Op 2 minuten wandelen is er een groot openbaar strand (niet druk) waar veel toeristen zitten. Ook Friday Attitude hotel is hier gelegen. Bij navraag aan de receptie (en mits all inclusive) kunt u ook hier iets eten en drinken. De fitness is beperkt en heeft slechts 4 toestellen. De spa is daarentegen wel aangeraden. De prijzen zijn democratisch en de Mauritiaanse massage is een aanrader. Eten kan je praktisch heel de dag door. Er is een uitgebreid ontbijt voorzien met eitjes (verschillende keuzes), spek, vers fruitsap, ... Het middag-en avondeten zijn in buffetvorm. Er is steeds voldoende variarie aanwezig. De Aziatische/Afrikaanse invloeden kunt u terugvinden in het eten. Bijna ied

zalig

Geert
    5-11-2018

Het hotel was zeer netjes en het personeel was uiterst vriendelijk. Het moment je het poortje onderdoor liep om het hotel binnen te komen hing er een zalige rust je hoort er enkel de vogeltjes fluiten.

We hadden een luxe kamer met zeezicht (1204) maar we moesten ons uiterste best doen om de zee te kunnen zien.

We hadden de excursie geboekt naar de watervallen en de gekleurde aarde, het was prachtig maar eerst rijden ze met u naar een soort beschutte werkplaats waar boten gemaakt worden , dan naar een lycheewijnproeverij. Na de middag pas waar we naartoe wilden, in het busje zweeg de gids geen moment heel de geschiedenis van Mauritius werd verteld( daar hadden wij geen boodschap aan). Je kan beter een taxichauffeur aanspreken aan het hotel en die doet je voor weinig geld naar de plaatsen waar je wil zijn. Wij zijn zo naar een prachtig strand geweest waar we konden gaan snorkelen. Hij zette ons af om 9u en om half 5 stond hij er terug (zoals wij gevraagd hadden).

Lekker eten en schone kamers.

Een echte aanrader !!!

Knus, prachtig, een droombestemming

Sandy
    29-10-2018

Ontzettend fijn hotel waar wij zo zouden terug gaan! De vlucht naar Mauritius was lang, wij hadden een overstap op Dubai maar rechtstreeks vliegen is aan te raden. Het hotel is niet al te groot en voelt heerlijk knus, voor meer mogelijkheden loop je zo naar Riu Creole. Het hotelpersoneel blinkt uit in vriendelijkheid, niets is te gek. De drankjes en verse koffie zijn geweldig. Het eten in Le Morne is vers maar in andere Riu hotels was er vaak meer aanbod. Echter kun je ook gaan eten in Riu Creole en daar is het top! Er is geen strijd over strandbedjes en de hotelkamers groot. Daarnaast is Mauritius werkelijk een prachtig eiland. Het personeel van Riu Le Morne heeft ook actief meegeholpen aan het huwelijksaanzoek van mijn vriend aan mij, geweldig moment! Dus bij ons zit dit hotel een beetje in ons hart. Het terugkeren waard!