Mauritius

We hebben een aantal aanbieders voor Mauritius voor je op een rij gezet:

vakanties Mauritius

We hebben een aantal aanbieders voor Mauritius voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Mauritius

Mooi modern groen verblijf bij be cosy.

Jet Tigchelaar,
    6-4-2019

Mooie ruime kamers, grote badkamer. Er zit een keukenblok in waar je je prima mee kunt redden. Het zwembad is mooi en de tuin mooi groen. De mensen die er werken zijn supervriendelijk. Het mooie strand is op loopafstand. Daar kun je ook lekker eten bij de foodtrucks. Er zijn wat restaurantjes in de omgeving waar je kunt eten. Trou aux biches bruist niet. Je komt hier puur voor t strand en de rust.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische vakantie

Froukje,
    19-3-2019

Prachtige lokatie. Mooi en schoon hotel. Bedden zijn top. Kamers zijn modern ingericht. Mooi uitzicht. Meerdere stranden. Eten heel divers en erg lekker. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Spreken meerdere talen. Verschillende activiteiten worden er georganiseerd dus zat te doen. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in maart 2019

wauw!!

Marian Shaneh Saz,
    24-2-2019

Mooi gelegen hotel aan een smal strand, voorzien van strandbedden en parasols. Handdoeken voor het strand iedere dag verkrijgbaar bij de receptie.Kamers zijn minimalistisch ingericht, klein, maar alles is er, Douche met regendouche, maar geen handdouche. Wanneer je een ruime kamer wil, dan moet je voor een luxere kiezen en zeker zeezicht, dat wil je niet missen!! Management doet er alles aan om je verblijf naar wens te laten verlopen. Eten is prima, housekeeping netjes. Personeel is ontzettend aardig en hulpvaardig.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Leuk, rustig gelegen hotel.

Suzanne,
    24-2-2019

Rustig en kleinschalig "Adults only" hotel om heerlijk tot rust te komen en van hieruit uitstapjes/excursies te maken om het mooie, groene, eiland te verkennen

Gereisd met partner in februari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Droomvakantie

Gerda,
    24-2-2019

Fantastische vakantie gehad in Tropical attitude. Erg mooie/leuke kamers, ruim en allen aan strand met uitzicht op zee. Vriendelijk personeel, heerlijk eten. Wij hadden half pension geboekt wat erg fijn was. Drankjes zijn excl. Met excursie van touroperator mee geweest naar het kleurrijke zuiden. Erg leuk. In stad nabij (Flaq) is grote Franse supermarkt (SuperU). Met taxi heen gegaan voor wat lunch boodschapjes, taxirit was ongeveer €10,- Receptie regelt taxi voor je. Ook met taxi naar Port Louis geweest. Bijna iedere avond live muziek bij zwembad. Zou het zo weer over doen!👍

Gereisd met partner in februari 2019