Hotel Tropical Attitude

• Adults only
  • All inclusive
  • Animatie
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Tropical Attitude voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Tropical Attitude

• 9Gerda24-02-2019

Droomvakantie

Fantastische vakantie gehad in Tropical attitude. Erg mooie/leuke kamers, ruim en allen aan strand met uitzicht op zee. Vriendelijk personeel, heerlijk eten. Wij hadden half pension geboekt wat erg fijn was. Drankjes zijn excl. Met excursie van touroperator mee geweest naar het kleurrijke zuiden. Erg leuk. In stad nabij (Flaq) is grote Franse supermarkt (SuperU). Met taxi heen gegaan voor wat lunch boodschapjes, taxirit was ongeveer €10,- Receptie regelt taxi voor je. Ook met taxi naar Port Louis geweest. Bijna iedere avond live muziek bij zwembad. Zou het zo weer over doen!👍

• 2018
    9Jensvh07-11-2018

Voor herhaling vatbaar

Dit kleinschalige hotel is perfect voor koppels en honeymooners. Het hotel ligt direct aan zee (er is een pier waar je prachtige foto’s kunt nemen) maar het is niet mogelijk om op het strand te liggen. Hiervoor kan je een korte wandeling maken langs de kust. Op 2 minuten wandelen is er een groot openbaar strand (niet druk) waar veel toeristen zitten. Ook Friday Attitude hotel is hier gelegen. Bij navraag aan de receptie (en mits all inclusive) kunt u ook hier iets eten en drinken. De fitness is beperkt en heeft slechts 4 toestellen. De spa is daarentegen wel aangeraden. De prijzen zijn democratisch en de Mauritiaanse massage is een aanrader. Eten kan je praktisch heel de dag door. Er is een uitgebreid ontbijt voorzien met eitjes (verschillende keuzes), spek, vers fruitsap, ... Het middag-en avondeten zijn in buffetvorm. Er is steeds voldoende variarie aanwezig. De Aziatische/Afrikaanse invloeden kunt u terugvinden in het eten. Bijna ied

• 9Janet15-05-2018

Relaxed

Heerlijk rustig hotel. Vriendelijk personeel. Eten is ok. Fantastisch uitzicht vanaf de kamers. Allemaal zeezicht. Als je je kamer uitloopt is er een soort strand gecreëerd met daarop heerlijke bedjes en parasol en een uitzicht dat nooit verveeld. Jammer dat er geen echt strand is. In zee zwemmen is bijna niet mogelijk ivm rotsen. Maar het zwembad maakt dat weer goed.

• Oude reviews

7Judith29-12-2013

Niet zo bijzonder als verwacht

12 dagen all in geboekt naar dit hotel. Na een nacht bleek hotel overboekt en werden wij verplaatst naar ander hotel van de keten in een ander deel van het eiland waar wij 5 nachten verbleven. Daarna mochten wij wederom verhuizen, ditmaal terug naar le tropical. Dit schijnt regelmatig voor te komen, Mauritius is een redelijk dure bestemming welke wordt gepresenteerd als exclusief en luxe. Dit hebben wij echter niet zo ervaren. Er zijn vele bestemmingen die wij als exclusiever hebben ervaren. Het hotel is kleinschalig en keurig verzorgd. Service is over het algemeen prima en de kamers hebben een prachtig uitzicht. Met een een bootje kun je naar het tegenover gelegen ' il des cerfs'. We hebben een dag een taxi gehuurd via het hotel om het eiland te verkennen, was prima. Ook hebben wij 2 dagen gedoken met de duikschool bij het hotel. Het duiken was in onze ogen niet bijzonder. Al met al een fijne tijd gehad, maar we vonden de prijs/kwaliteit verhouding absoluut niet in verhouding.

• 9Marcel & Kelly30-11-2012

Een fantastisch (gerestyled) hotel

Van te voren geen idee hoe dit hotel eruit zou zien. De foto's op verschillende sites lieten nogal een wisselende indruk zien. Daar aangekomen zagen we een geweldig complex helemaal in het wit/taupe kleur. Kamers licht van kleur, schoon en stylvol. Alle kamers (behalve familyrooms) hebben zeezicht.. Vanaf balkon geweldig uizicht. Personeel heel vriendelijk. Fantastische keuken. Wij hadden all inclusive geboekt. Dat is wel een aanrader! 3x per dag luxe gegeten in de serre van het restaurant ook weer met zeezicht. Het ontbijt en de lunch gaat in buffetvorm. Diner soms buffet, soms van de kaart. Maar wel onzettend goed. Strandje/tuin voor het hotel steld niet veel voor, maar groot genoeg voor ligbedden. Wel waterschoenen meenemen en snorkeluitrusting. Het is even zoeken, maar er zijn wat mooie plekken voor het hotel waar je goed kunt snorkelen. 2x daags gaat er een boot vanuit het hotel naar bountystrand. Erg leuk! Kortom; hier kan je zeker goed je vakantie vieren!!!

• 8Sandor19-10-2011

als je tot rust wilt komen

Een rustig gelegen hotel met ongeveer 60 kamers die niet al te lux zijn ( vooral de badkamer is simpel) maar wel alles zeer schoon en zeer vriendelijk personeel. Een erg gezellig hotel waar je goed kunt vertoeven. Echter verwacht niet teveel van het eten maar dit wordt ruimschoots gecompenseerd door de omgeving en vriendelijkheid.

Neem wel all inclusive want drank is duur!

• 9Frank Knobben25-08-2008

Super Hotel

We zijn net terug van een perfecte vakantie in dit hotel (augustus 2008). Het is een zeer goed hotel en zijn "drie" sterren meer dan waard. Zeker op gebied van service. Neem wel all inclusive, de prijzen van de drankjes zijn hoog.

• 10robin zijp27-06-2008

top vakantie

wij zijn in de mei vakantie naar dit hotel gegaan voor 14 dagen. het personeel is perfect. altijd in voor een geintje, dag 1 vragen ze je naam en ze vergeten het de hele vakantie niet. dranken zijn wat prijzig dus kies voor ai. als je naar ile le cerf gaat kan je de dag van te voren een lunchpakket aanvragen, ook dit is gratis. strand bij het hotel is zeer klein, als je de hele dag van de zon wilt genieten ga dan op het volleybal veldje liggen dat achterin het complex is. wat ook een aanrader is om met de taxi naar zuster hotel bau rivage te gaan.

• 10Shirley Neutel11-11-2007

Wij zijn 8 dagen in dit hotel geweest. In een woord geweldig! Een hele goede service, wel moeten wennen aan dat ze zelfs je bord naar je tafel brengen, en het servet op je schoot leggen. Wij hebben ook uitstekend gegeten. Omdat wij vegetarisch zijn, werd er elke dag iets speciaals voor ons gemaakt. Heel veel vers fruit gegeten. Lekkere cocktails. Maar vooral de gastvrijheid deed het hem. Ik raad iedereen dit hotel aan. Schone kamers. Echt geweldig!!!!

• 8Kees van Ewijk30-11-2006

Dit hotel kenmerkt zich als familiair. Met 60 kamers komt het vooral rustig over. Je leert iedereen kennen zo ook het hotelpersoneel. Deze is zeer goed in de omgang met de gasten. Het hotel ademt rust uit, de kamers hebben zeezicht, liggen aan de aan het strant liggende tuin. Prima eten met vele malen per week keuzemenu's. Neem all-incl. want de daarbij behorende drankjes zijn relatief duur bij appart betalen. Vanaf het hotel gaan gratis bootpendels naar een nabij gelegen eiland. Ook snorkeltrips zijn inbegrepen zo ook een glassbottumboat. De bereikbaarheid vanaf het vliegveld is uitstekend (zo'n beetje het dichtsbijzijnde hotel). Wij hebben ons prima vermaakt gedurende 2 weken. Via onze reisorganisatie een aantal dagen een taxi geregeld om het eiland te zien. Prima verzorgd. Het is geen grote luxe, maar in verhouding met de prijs van andere (luxere) hotels is dit een uitstekende keuze.

Anders

2 tips over Hotel Tropical Attitude

• Judith, 29-12-2013

De kamers op de 1e verdieping hebben meer privacy.

• Marcel & Kelly, 30-11-2012
    • Excursie "dolfijnen zwemmen" erg leuk!
    • Auto huren is geen optie gezien de rijstijl van de inwoners.

0 vragen over Hotel Tropical Attitude

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis