Hotel Friday Attitude

• Kinderopvang

8 reviews over Hotel Friday Attitude

• 2019
    8Travelmommy15-08-2019

Geweldig hotel, gastvrij en prima verblijf

Kleinschalig, geen massa toerisme hier All in is prima, geen culinaire hoogstandjes maar goed te doen. Vriendelijk en behulpzaam personeel Wij hebben een auto gehuurd voor 14 dagen vanaf t vliegveld (wel al in Nederland gereserveerd) en dat ging prima. Links rijden was even wennen Wij hebben met onze huurauto en een offline kaarten app alle hotspots en minder bekende plekken bezocht Bij het hotel is ook de mogelijkheid om een taxi te reserveren , de taxichauffeur gaat dan de hele dag mee op pad en laat allerlei mooie plekjes zien. Strand bij het hotel is mooi, en leent zich prima om te snorkelen of een lange wandeling te maken Onze kids vonden er zeesterren en hebben urenlang schelpen gezocht Wij hebben genoten van onze vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8van Ettinger07-08-2019

Het bezoeken meer dan waard.

Wij zijn hier van 10-06-2019 t/m 19-06-2019 geweest, en hebben het erg naar ons zin gehad. Het is een kleinschalig ressort waar je jezelf snel thuis voelt. Dit is de mede te danken aan het personeel wat het de klant naar zijn zin maken als doel heeft gesteld en dit is ons inziens ook goed gelukt. Zonder het overige personeel te kort te willen doen, willen wij Hassea (security) en Sabrina (receptie) noemen, zij zijn wat ons betreft het visitekaartje van het hotel. Het eten is in het algemeen goed en naar de mogelijkheden gevarieerd. Als je wilt snorkelen ga dan op het strand naar links en met de bocht mee, daar zijn leuke snorkel plekken en rustige stranden. Als je wat van Mauritius wil zien is een auto huren zeker aan te raden, vergis je niet in de afstanden 50 km rijden in Nederland is heel iets anders dan 50 km rijden in Mauritius. Het zuiden is zeker het bezoeken waard.

Al met al een fijne en leuke vakantie gehad,

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Marleen18-07-2019

een goed adres

prima keuken zeer proper vriendelijk personeel animatie was zeer beperkt

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Apjm Tiedink24-01-2019

Heerlijk!!

Prachtige stranden en je kan heel mooi snorkelen direct bij het hotel. Met de taxi kun je het eiland over, deze staan voor het hotel, zeer netjes en brengen je overal waar je wil voor een vaste prijs per dag.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    9Robbert28-12-2018

Geweldig hotel!

Een prachtig hotel met een hele mooie tuin, strand en voorzieningen. Het zwembad is groter dan de foto's doen vermoeden! Het ontbijt is ook geweldig. De overige maaltijden zijn prima. Het personeel is vriendelijk.

Gereisd met partner in oktober 2018

• Oude reviews

9Sandra Mantje07-10-2017

Geweldig kleinschalig hotel waar je heerlijk kunt

Geweldig kleinschalig hotel waar je je welkom voelt. Supervriendelijk personeel, overheerlijk eten, mooie ruime kamer met ruime badkamer, die elke dag werd schoon gemaakt. Je loopt vanuit hotel zo het strand op, met strandbar met lekkere cocktails. Strandlakens kan je naar believen omwisselen. Door hele hotel en op strand deed de gratis wifi het.Buiten het hotel is weinig, maar tegenover hotel zijn taxi's die je overal heen kan brengen. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Ellen en Jan18-02-2016

Heerlijk

Een rustig kleinschalig hotel met klein zwembad maar een prachtig strand en veel groen en veel vogels. Eten is echt wat op Mauritius gegeten wordt maar ook Italiaans en Chinees. Super lieve mensen. Complex is zeer rustig maar buiten het complex kun je veel actieve dingen doen of gewoon leuke uitstapjes. Lokale markt of naar de hoofdstad.

Gereisd met partner in februari 2016

• 8k.iking09-05-2015

Goede kwaliteit en service voor 3 sterrenhotel

Friday Attitude is een kleinschalig hotel met 51 kamers.Het complex is langgerekt met een prachtige tuin waaraan de kamers liggen.Aan het strand is het restaurant en een beachbar. In de receptie is ook een bar.In de tropische tuin is een mooi zwembad en overal gezellige zit/loungehoekjes.Het complex is in 2014 volledig gerenoveerd en de kamers hebben een frisse uitstraling.Schoonmaak is prima. Personeel is ontzettend vriendelijk. S'avonds is er vaak gezellige livemuziek tot half 11. Na 11 uur is er niets meer te beleven. Het eiland Mauritius is prachtig en het bezoeken van de highlights is een must. Dit kan met een huurauto maar dan is een goed navigatiesysteem en alert rijden een must ( links rijden) In het donker rijden is af te raden.Taxi huren is een optie.In de buurt zijn een paar restaurantjes.Het prachtige eiland Ile de Cerfs ligt op 10 minuten varen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

Hotel Friday Attitude info