Aparthotel Be Cosy

24 reviews over Aparthotel Be Cosy in het Nederlands

Wel ok

Taygoci
19-9-2019

Ligging lekker dichtbij strand, op loopafstand van grote supermarkt en restaurants, bushalte aan de overkant. Vlak naast hotel wisselbureau en kleine winkeltjes. Vriendelijk personeel en erg behulpzaam qua uitleg. Kamer was wel ok. Verwacht geen kleine producten zoals shampoo etc. Er ligt alleen een zeepblokje. Zwembad was kleiner dan we hadden verwacht. Savonds is er niets te doen in de omgeving. Alles is dicht. Je hebt wel echt vervoer nodig om ergens te komen wil je savonds toch wat doen. Eten was lekker bij de kraampjes op het strand en goedkoop

Gereisd Met vrienden in september 2019

Heerlijke vakantiebestemming

Moenissa
24-6-2019

Leuk en ruim appartement. Het personeel is vriendelijk en het ontbijt was heerlijk. Het is dichtbij het strand waar je heerlijk kunt eten bij de foodtrucks. In de omgeving is er niet veel te beleven. Als je voor de rust gaat dan zit je daar goed. Houd je meer van winkeltjes, vele restaurants en discotheken dan zit je daar niet goed. Wij hebben de noord tour, zuidtoer en zuidwest tour gedaan met een privechauffeur. Zeker een aanrader! In juni is het winterperiode. Het regende veel. Soms een tropische regenbui en soms wel een halve dag. Daarna breekt de zon weer door en is het mooi weer. Beste reistijd is in november. Dan is het zomer. Mauritius is een mooi eiland met veel bezienswaardigheden. Zeker een aanrader, maar dan wel in het zomerseizoen.

Gereisd Met partner in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Goede prijs-kwaliteit vlakbij een prachtig strand.

Monique Versluis
6-5-2019

Prima hotel vlakbij één van de mooiste stranden (helderblauw water met palmbomen erachter) van Mauritius. De resorts direct aan het strand zijn natuurlijk het mooist maar dit is een heel goed goedkoper alternatief. Wij hadden een studio met een fijn balkon. Er is een niet al te groot maar leuk zwembad (na vijf uur is de zon wel weg in april). Prima keukentje met basisvoorzieningen voor ontbijt en een eenvoudige maaltijd. Leuke restaurantjes op loopafstand. L'Ananas was onze favoriet. Bewaakte parkeerplaats. Dagelijks keurig schoongemaakt en schone handdoeken.

Gereisd Met partner in april 2019

Pierre & Vacances

Fijne accommodatie met goede prijs-kwaliteit

Domenique
6-5-2019

Mooie ruime kamers met volledige uitrusting. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding, personeel is erg vriendelijk. Verblijf was op basis van logies, zou zelf ook niet meer aanbevelen. Goed ontbijt en overige maaltijden zijn nabij te verkrijgen, evenals ruime supermarkt. Leuk deel van het eiland, hoewel eigen auto in onze beleving een pre is. Dit omdat keuze anders erg beperkt is in directe omgeving. Voldoende parkeergelegenheid. Ligt op steenworpafstand van openbaar strand, waar je als gast gebruik mag maken (gratis) van o.a. waterfietsen en kano’s.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor ons te rustig!,

Anita
2-5-2019

Be Cosy is klein van opzet, super aardig personeel allemaal. Wij vonden het alleen iets minder omdat er s'avonds totaal niks te doen is. Geen terrasjes of bars waar je lekker kan zitten. Om 21.00 uur was alles uitgestorven!! Wij hadden alleen ontbijt dat was lekker en goed. Restaurant Souvernir een echte aanrader. Op het strand kan je bedden huren van maandag t/m vrijdag..

Gereisd Met partner in april 2019

Mooi modern groen verblijf bij be cosy.

Jet Tigchelaar
6-4-2019

Mooie ruime kamers, grote badkamer. Er zit een keukenblok in waar je je prima mee kunt redden. Het zwembad is mooi en de tuin mooi groen. De mensen die er werken zijn supervriendelijk. Het mooie strand is op loopafstand. Daar kun je ook lekker eten bij de foodtrucks. Er zijn wat restaurantjes in de omgeving waar je kunt eten. Trou aux biches bruist niet. Je komt hier puur voor t strand en de rust.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klaas Nijveen
23-2-2019

Geweldige tijd gehad, vriendelijk personeel. Gegeten bij de lokals heerlijk en goedkoop ook nog.

Geweldig!

Frances
4-2-2019

Vriendelijke mensen. Je krijgt waar voor je prijs. Vlak bij het strand en supermarkt.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mauritius fantastisch, Be Cosy niet nog eens

Tamara Crone
23-1-2019

Mauritius is fantastisch! Be cosy is oké. De kamer, douche en het bed zijn prima. Zwembad is oké. Niet zo groot, wel gezellig. Weinig ligbedjes, en vooral weinig parasols. Erg last van handdoekenleggers (om 07.00 uur liggen er al tientallen handdoeken zonder mensen en hotel doet er niets aan). Eten is niet zo best, ontbijt is voldoende maar weinig keuze. In de omgeving weinig goede restaurants, waarbij je een mooie combinatie vindt tussen kwaliteit, service en prijs. Hiervoor moet je uitwijken naar Grand Baie. Strand naast het hotel is prima, maar voor de echte mooie plekjes, zul je moeten uitwijken naar andere stranden.

Gereisd Met partner in januari 2019

Mooi eiland, maar niet nog maals.

Nelleke
30-11-2018

Mooi resort, ziet er verzorgd uit. 1e avonden kreeg je een keuze menu diner als je halfpension hebt. Keuze was beperkt, voor en nagerecht kon je niet kiezen, en hoofdgerecht vis of vlees. Kwaliteit is goed, maar niet altijd je smaak. Ontbijt ook kwalitatief goed, maar erg minimaal. Weinig keuze. Na een week werd het een buffet. Kwaliteit werd minder. De omgeving van mauritius heeft mooie stranden. Nergens is een mogelijkheid tot het huren van een bedje, jammer. in de avond is er niets te beleven. Zowel in de dorpjes niet, als op het resort. Geen marktjes, muziek, kroegjes. In het resort zit nog apart een horeca zaakje "de spoon" dit is apart van het hotel, en zijn eigenaar van de bar aan het zwembad, en tegen betaling kan je bij hen ook eten. Hele vriendelijke mensen, ik zou adviseren alleen ontbijt te nemen en elders te gaan avond eten. Restaurant souvenir top! Kamer rook erg naar riool, gemeld maar niet verholpen. Natuur prachtig!

Gereisd Met partner in november 2018

Aparthotel info

Nog geen informatie beschikbaar over Aparthotel Be Cosy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Be Cosy in Trou Aux Biches , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Be Cosy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.