Trou Aux Biches

We hebben een aantal aanbieders voor Trou Aux Biches voor je op een rij gezet:

Reviews over Trou Aux Biches

Femke de Kort
    2-11-2018

Mauritius een veelzijdig land met mooie natuur en cultuur en witte prachtige zandstranden met helderblauw water met vele mooie vissen. De bevolking is super vriendelijk en spreken goed Engels en Frans, ook nergens onveilig gevoeld. Trou aux biches heeft een lang zandstrand en afgezette zwem gedeeltes. Ook mogelijkheden tot watersport is hier een mogelijkheid. Het stadje is klein met enkele supermarkten en winkels, restaurantjes en markt. In dit gebied is er geen uitgaansleven Vanuit deze plaats kan je uitstapjes maken met een privé chauffeur (80e voor een dag) naar ; Chamarel, pamplemousse, vulkaan, black river gorges national park, vuurtoren van ile plate en vergeet niet ile aux cerfs of de onderwater waterval per helikopter. Ontspan en geniet en laat je verleiden op deze bounty eiland.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi strand

natasha
    22-5-2016

Trou aux Biches is 1 van de vele kleine dorpen die Mauritius heeft. Groot lang zandstrand met watersport en afgezette zwemgedeeltes. Verschillende restaurants en supermarkt vlakbij het strand. Verwacht geen boulevard met winkels. Her en der verspreid zijn er kleine winkels die van alles verkopen. Ook is er een Hindoesche tempel. Verder was het er vrij rustig maar wel levendig.

In een woord genieten, heerlijk!!!

Nicky
    15-8-2011

Super blauwe zee, mooie witte stranden, mooi park, veel extra's zoals golf les en elke dag gratis waterskien etc. Eten is heerlijk, elke dag een uitgebreid menu met veel keuze, je word aan tafe bedient en er is een zeer uitgebreid salade en totjes buffet.

Gereisd Met partner in augustus 2007
Trou Aux Biches scoort een 7,8 uit 10, op basis van 8 reviews