Vakantiehuis Villa Quatre Epices

Vakantiehuis Villa Quatre Epices

Vakantiehuis

Onvoldoende

1 review over Vakantiehuis Villa Quatre Epices in het Nederlands

Nooit meer Indian Ocean Dreams!!

Dolfijn
4-11-2009

Een villa huren is leuk als je ook met de locale bevolking in contact wilt komen en als je ver van toerisme en lawaai wilt zitten. Helaas is de service van deze manager abominabel. Wij hadden 1 niet-werkende douche en 1 met alleen ijskoud water. De stoppen sloegen door als we het warme water 'aan wilden zetten' . Na 3 dagen zonder douche besloten we te vertrekken. De manager weigerde ons ter plekke ons resterende geld terug te geven (we hadden van te voren betaald), stond ons nadien niet meer te woord en beantwoordde emails heel laat. Uiteindelijk besloot ze ons EEN EXTRA NACHT in rekening te brengen 'omdat we zelf wilden vertrekken' ipv juist minder voor het ongemak. Pas toen we de politie eropaf stuurden betaalde ze, 5 maanden later. Niet doen!!

Gereisd Met partner in mei 2009

Vakantiehuis info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Villa Quatre Epices

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Quatre Epices in Poste de Flacq, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Quatre Epices zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.