Hotel Jalsa Beach

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag29°22°
5,6

3 reviews over Hotel Jalsa Beach in het Nederlands

Prachtig resort als je van plan bent daarbuiten niets te ondernemen omdat het zo erg afgelegen ligt en mocht je dit wel willen dan is een auto een vereiste ( wel links rijden ) ook geen restaurantjes of winkeltjes in de buurt waar je even kunt wandelen oid, trouwens ook geen gezellige boulevards in de buurt dus als je zonodig niet weg hoeft van je ressort om alleen maar te relaxen is dit een prima plek ,liggend aan een prachtige lagune, prima zwembad en mooie schone kamers, vriendelijk personeel, goed eten als je van curry en massala houdt.in onze zomertijd (hun wintertijd) is het erg rustig op het ressort met beperkte animatie , wij hebben hiet echt genoten en veel gerelaxed maar voor ons was het echt eenmalig omdat we zo erg afgelegen lagen en we daardoor niet echt veel van Mauritius gezien hebben door beperkte mogelijkheden met openbaar vervoer en dure taxi kosten en auto vonden we te riskant ivm linksrijdend chaotisch verkeer .

Hotel is erg matig

Harrie,
18-11-2017

Het hotel ligt aan een mooie lagoon, hiermee is meteen het mooiste van dit hotel benoemd.

Hotel is erg verouderd en kan wel een opknapbeurt gebruiken.

Kamers zijn stoffig, koude douche, (bloed)vlekken aan de muur en gaten in de gordijnen. Het bed is hard en de riolering stinkt.

Het zwembad is groot echter zitten er scherpe randen aan, barpersoneel is vaak chagrijnig.

's-Avonds lijkt het restaurant meer op eeen kantine met een felle verlichting. Het eten is van inferieure kwaliteit en het ontbijt is het hoogtepunt van de dag. Weinig keus en vaak koud is het buffet diner. Bakken staan vaak leeg.

Receptie beschikt niet over wen kopieerapparaat en over excursies wwten ze niets te vertellen.

Samenvattend: Absoluut geen 4* waardige acommodatie. Max. 2*. Je kunt hier 3 programma's vullen: De groeten van Max, help red mijn vakantie en de Smaakpolitie!

Relaxed

Janssen,
8-10-2017

Mooi resort, klein eigen strand, weinig te doen in de omgeving.

Heerlijk relaxte vakantie met voldoende mogelijkheden om het eiland te verkennen.

Heel vriendelijk personeel en lekker en gevarieerd gegeten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jalsa Beach in Poste de Flacq, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jalsa Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.