Hotel Jalsa Beach

2 reviews over Hotel Jalsa Beach in het Nederlands

Hotel is erg matig

Harrie
18-11-2017

Het hotel ligt aan een mooie lagoon, hiermee is meteen het mooiste van dit hotel benoemd.

Hotel is erg verouderd en kan wel een opknapbeurt gebruiken.

Kamers zijn stoffig, koude douche, (bloed)vlekken aan de muur en gaten in de gordijnen. Het bed is hard en de riolering stinkt.

Het zwembad is groot echter zitten er scherpe randen aan, barpersoneel is vaak chagrijnig.

's-Avonds lijkt het restaurant meer op eeen kantine met een felle verlichting. Het eten is van inferieure kwaliteit en het ontbijt is het hoogtepunt van de dag. Weinig keus en vaak koud is het buffet diner. Bakken staan vaak leeg.

Receptie beschikt niet over wen kopieerapparaat en over excursies wwten ze niets te vertellen.

Samenvattend: Absoluut geen 4* waardige acommodatie. Max. 2*. Je kunt hier 3 programma's vullen: De groeten van Max, help red mijn vakantie en de Smaakpolitie!

Relaxed

Janssen
8-10-2017

Mooi resort, klein eigen strand, weinig te doen in de omgeving.

Heerlijk relaxte vakantie met voldoende mogelijkheden om het eiland te verkennen.

Heel vriendelijk personeel en lekker en gevarieerd gegeten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jalsa Beach in Poste de Flacq, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jalsa Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jalsa Beach scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.