Hotel Constance Le Prince Maurice

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Constance Le Prince Maurice voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Constance Le Prince Maurice

• 2018
    10Coby&Mark01-07-2018

Fantastisch en fenomenaal!!

Alles was fantastisch. Het personeel draagt je op handen! Topservice en het resort en de stranden zijn fenomenaal. Wij zijn hier op huwelijksreis geweest en kunnen dit iedereen aanraden.

• Oude reviews

10Ruud en Anita Snoeren25-06-2016

geweldig hotel

Vakantie in juni omdat mn vrouw niet van heel erg warm houd...daar begint in juni de winter:) Hotel en personeel was over de top! Niets was hun te veel om je in de watten te leggen. Hotel is coloniaals ingericht, heel stijlvol en toch knus. We hadden een boven-suite met balkon met uitzicht op de zee. Zaten we lekker privé onder een rieten dakje, s'avonds soms regenbuitje: heerlijk! Ook op t eiland hele vriendelijke mensen. Voor herhaling vatbaar...Echt!

• 10warmerdam28-07-2014

Fantastisch park!

Hotel constance le prince Maurice is echt super. We hebben er geen min punt kunnen ontdekken! We hebben een trouwarrangement geboekt. Alles tot in de puntjes verzorgd. Ter plaatse stond ons een weddingplanner ter beschikking die alle wensen waar maakte. We zijn er getrouwd op het strand, bij zonsondergang met fotograaf en live muziek. Daarna romantisch diner op het strand, onder de palmbomen en kaarslichten. Het was werkelijk een droomreis! We hadden een paalwoning boven het water, de tropische vissen zwommen onder ons balkon door. De woning was ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Paar keer per dag werd de kamer opgeruimd en handdoeken vervangen. Diverse restaurants waar je heel goed kan eten en drinken met uitzicht op zee. Mijn vrouw heeft aantal massages ondergaan, ze vond het geweldig. We kunnen het iedereen aanraden! Bijvoorbeeld om te trouwen....

• 9Sander23-09-2012

Absolute top!

Wij hebben de bestemming 17 dagen aangedaan voor onze huwelijksreis in september 2012. Een fantastisch (kleinschalig) resort, waarin alles in het teken staat van de gast. Men biedt een optimale service, waarbij werkelijk niets te gek lijkt te zijn. Aan het hoofd van de keuken staat een Franse michelin sterrenkok. Dit zie je dagelijks terug in de twee ala carte restaurants van Le Prince Maurice. De suites zijn werkelijk van topklasse. (Nu hadden wij wel het geluk dat we de eerste gasten na de grootschalige renovatie waren, dus alles was nieuw). Suites worden 1x per dag uitgebreid schoongemaakt en 1x per dag opgeruimd en klaargemaakt voor de nacht (opgeruimd en beddengoed verwisseld ed.). Handdoeken worden 2x per dag vervangen. Het serviceniveau is over het hele resort top, want aan het gehele strand en aan de twee zwembaden is bediening aanwezig. Eten en drinken op het resort is redelijk aan de prijs, dus een Half-Board is zeker aan te raden.

• 10Martijn & Sabine07-06-2010

Tot in de perfectie!

Wij hebben 11 heerlijke dagen hier gehad, wat een ontzettend vriendelijke mensen! Niet bedelend om fooien, maar oprecht vriendelijke service en op-en-top verzorging. Onze suite stond op palen in het water en en was prima verzorgd. 2x per dag housekeeping. Het eten is van Michelin-ster kwaliteit (Franse chef, patissier en sommelier) maar wel heel erg duur. HP is aan te raden! Ook leuk zijn alle watersportactiviteiten die bij de prijs zijn inbegrepen. Voor kinderen niet heel erg geschikt: er is geen kinderbad en rennen en springen wordt niet heel erg gewaardeerd. Als je als een VIP verzorgd wil worden is dit the place to be! Tip: op 25 minuutjes fietsen vindt je Belle Mare waar wat winkeltjes zitten die eens tuk goedkoper zijn dan het resort!

• 10Kim en Alexander19-05-2010

Geweldig!!!!

Een waar paradijs

Onze huwelijksreis gehad in dit fantastische hotel! Echt een waar paradijs met zeer persoonlijke service, je krijgt elke keer persoonlijke briefjes en aandacht. Geweldige ambiance en zo mooie tuin, zwembad, suites! Ontbijt en avondeten hadden wij (HP) en het eten is echt topniveau, zowel hotelrestaurant als Bavarois restaurant. Wij hebben eilandtour gedaan naar het zuiden echt moeite waard (met taxichauffeur vanuit hotel) en met leeuwen gewandeld in Casela Bird Park. Echt onvergetelijke ervaring! Wij zijn 12 dagen geweest in mei en alleen maar zon gehad en 30 graden!

• 10Kurt30-04-2010

Schitterende aanrader voor Huwelijksreis

Voor onze huwelijksreis zijn we 10 dagen naar Prince Maurice getrokken, en vonden dit schitterend op alle vlakken. De ligging is fantastisch, uitgebreid met veel variatie. Alhoewel het hotel begin juni vrij vol was, was daar niks van te merken. Aanrader is zeker de suites op palen in het water, moeilijker te krijgen, maar sterke added value. Vanuit het hotel kun je ook veel doen en geregeld krijgen.

• 10Monique & Lars19-06-2009

Aanrader!

Kwalitatief zeer goed hotel. Wij hadden een jr. suite, echter er valt weinig te wensen over aan alles is gedacht. Je wordt standaard de hele dag voorzien van flesjes water op de kamer maar ook op het strand. Tevens komen ze idd rond met fruithapjes en een ijsje aan het einde van de middag. Het eten is niet goedkoop maat van zeer goede kwaliteit, de desserts zijn hun specialiteit.

Zeker aan te raden!

• 9balanca25-05-2009

Een waar paradijs

Een waar paradijs met zeer persoonlijke service. Geweldige ambiance. Hier kom je echt tot rust. Het eten heeft een zeer hoog niveau, wat ze ook echt twee weken volhouden. Voor de thema avonden moet een supplement betaald worden. Enigste minpunt vonden wij het Thaise restaurant. Personeel zeer vriendelijk, niet opdringerig, maar met veel persoonlijke aandacht. Hier wordt je echt in de watten gelegd. Het zuiden van het eiland is ook zeer de moeite waard om te bezoeken, net als de lokale markt in Poste de Flacq op zondag en woensdag.

• 10Mike13-09-2008

Wat een luxe en service!!

De service in dit hotel is top, je wordt behandeld als een echt VIP. Het is wel verstandig om HP te nemen omdat de prijs van het eten en drinken hoog is. Echter de kwaliteit van het eten is echt geweldig. Het is een plek om heerlijk tot rust te komen en je heerlijk te laten verwennen.

2 tips over Hotel Constance Le Prince Maurice

• Sander, 23-09-2012

Bezoek de botanische tuinen van Mauritius. Klinkt dus, maar is echt heel bijzonder en echt heel erg mooi.

• Sander, 23-09-2012

Bezoek zeker het Barachois restaurant in het visreservaat. Bijzondere beleving om tussen de springende en jagende vissen een super diner te hebben. Daarnaast, als activiteit is de lokale markt van Centre de Flacq op woensdag en zondag een absolute aanrader.

0 vragen over Hotel Constance Le Prince Maurice

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektEngels, Frans

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
    • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
    • BalsportenSquash, Volleybal